تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس طرح لاما مدل 57564

از {{model.count}}

Intex water mattress on Lama design model 57564

تعداد
نوع
1,485,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس طرح لاما (Lama) مدل 57564 یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار برند اینتکس می باشد که به سبب طراحی جذاب و زیبا توانسته است توجه اکثر مشتریان را به خود جلب کند. بدنه مقاوم در برابر پوسیدگی و آفتاب و همچنین تحمل وزن بالا از ویژگی های این محصول به شمار می روند.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح لاما را می توان یکی از جذابترین تشک های استخری شرکت اینتکس دانست که دارای طراحی جذاب برای تمام سنین داشته و همچنین از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار می باشد. بدنه این محصول از پی وی سی (وینیل) تهیه شده است و علاوه بر مقاومت ۱۰۰ درصدی در برابر برخورد آب، از مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش مستقیم خورشید نیز برخوردار است. وزن ۲ کیلوگرمی بسته بندی این تشک بادی استخر اینتکس به ما این امکان را می دهد تا به سادگی این محصول را به همراه خود جابجا نموده و حتی در مسافرت ها نیز از آن استفاده نمایید.

تحمل وزن حدود ۹۰ کیلوگرمی نیز این تشک بادی را مناسب برای تمام سنین نموده و می توانید با خیال آسوده از آن در تفریحات آبی خود استفاده نمایید. استفاده از دریچه باد استاندارد در تولید محصول را نیز می توان از نقاط مثبت این محصول برشمرد که به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید به کمک تمامی پمپ بادهای شرکت اینتکس و یا بست وی این محصول را باد نموده و در صورت داشتن پمپ باد نیاز به تهیه مجدد پمپ بخصوصی نخواهید داشت. اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می توانید از مشاورین بخش فروش شرکت مستر اینتکس جویا شوید.

طول
135 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
ارتفاع
104 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...