تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس طرح صدف مدل 57257

از {{model.count}}

intex 57257 inflatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس طرح صدف مدل 57257 محصولی جدید و دوست داشتنی از سری محصولات بادی intex می باشد که به طراح یک صدف طراحی شده و بدنه آن به صورت براق می باشد. جنس بدنه این محصول نیز تولید شده از وینیل بوده و از تحمل وزن 200 کیلوگرم برخوردار است. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح صدف مدل 57257 از سری محصولات بادی و تفریحات آبی تولید شده توسط شرکت intex  می باشد که به تازگی تولید و در بازار لوازم شنا و تفریحی عرضه شده است. این محصول به دلیل طراحی خاص و جذابی که دارد، توانست تا در همان ابتدای ورود به بازار توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از محصولات پر فروش این شرکت تبدیل شود. این تشک بادی استخر همانطور که در تصاویر آن پیداست به طرح یک صدف بوده که از بدنه اکلیلی و براق برخوردار می باشد. رنگ بدنه آن به رنگ صورتی روشن است و تولید شده از وینیل می باشد. وینیل که با نام پی وی سی نیز شناخته می شود، متریالی بوده که تمامی شرکت های تولید کننده محصولات بادی از آن برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.

از قابلیت های این متریال می توان به دوام و مقاومت بسیار خوب آن در برابر تابش مستقیم خورشید اشاره نمود. از این محصول می توان در تمامی مکان های آبی برای تفریحات آب در کنار دوستان و خانواده استفاده نمود. ابعاد آن نیز طراحی شده در طول: 178 سانتی متر، عرض: 165 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن نیز 200 کیلوگرم بوده و وزن بسته بندی و ابعاد بسته بندی بسیار مناسب دارد که می توان با راحتی آن را حمل و یا جابجا نمود. شما می توانید برای خرید این محصول از طریق سایت مستر اینتکس اقدام نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۷۸ سانتی متر
عرض
۱۶۵ سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
تحمل وزن
۲۰۰ کیلوگرم
وزن
۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...