تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس طرح بستنی قیفی مدل 58757

از {{model.count}}

intex 58757 Funnel ice cream floatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح بستنی قیفی محصولی برای تفریحات آبی در انواع استخر ها با کیفیت ساخت مناسب جهت استفاده سنین مختلف ازجمله بزرگسالان همراه باطراحی و رنگبندی فانتزی و شیک در نمایندگی اینتکس

تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی اینتکس یکی از مدل های تولید شده از تشک تفریحی استخری بوده که نسبت به بسیاری از مدل های دیگر از ابعاد و حجم کمتری برخوردار می باشد. این محصول در واقع برای استفاده در انواع آب های کم عمق مانند استخر جهت تفریحات آبی در دمای گرم توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این محصول طراحی و ساختار بدنه مشابه یک بستنی قیفی داشته که در میان دسته بندی خوراکی های یخی قرار می گیرد. تنوع بالا در تولید انواع تشک بادی روی آب باعث شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق و نیاز های خود افزایش دهد.

این محصول نیز مانند مدل های مشابه از رویه مواج بهره مند بوده به همین دلیل از ایجاد سطحی لغزنده جلوگیری کرده و اعضای بدن را در بر خواهد گرفت تا راحتی بیشتری روی این تشک روی آب داشته باشید. ابعاد راه اندازی شده و باد شده این کالا برابر با (طول: 178 سانتی متر ، عرض: 81 سانتی متر ، ارتفاع: 20 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد در حالت جمع شده بسیار کمتر خواهد شد به همین دلیل به راحتی امکان حمل و جا به جایی آن در سفر ها فراهم می باشد. تحمل وزن در این تشک داخل استخر برابر با 100 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی قابل قبول با توجه به کیفیت ساخت این کالا به حساب می آید.

جنس بدنه اصلی و متریال این محصول از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که رایج ترین جنس بدنه به کار برده شده در انواع تشک بادی روی آب و همچنین تمام محصولات بادی می باشد. این نوع جنس بدنه انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته تا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد. از ویژگی های مهم در این متریال می توان به مقاوم بودن در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین تابش مستقیم نور آفتاب اشاره کرد. قابلیت تعمیر و ترمیم این نوع جنس بدنه می تواند این نوع محصول را از حالت یک بار مصرف بودن خارج سازد. 

کیفیت بالا در نوع متریال نیز باعث شده تا این کالا تا 100 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد. برای راه اندازی و باد زدن به آن کافیست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه مستر اینتکس تهیه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد متناسب با آن را وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بدنه از باد زیاد نباید حالت سفت به خود بگیرد زیرا به مرور زمان به درز های آن آسیب خواهد رسید. جهت خرید تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
178 سانتی متر
عرض
81 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
860 گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...