تشک بادی

تشک بادی دو کاره بست وی مدل 67922

از {{model.count}}

bestway 67922 one and 2 person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو کاره بست وی مدل 67922 یک تخت بادی دو نفره و یک تخت خواب بادی یک نفره می باشد که تولید شده از وینیل بوده و از کیفیت بدنه بسیار عالی برخوردار می باشد. رویه این محصول از جنس جیر است و از قابلیت ضد تعریق نیز برخوردار می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

تشک بادی دو کاره بست وی مدل 67922 یکی از جذاب ترین و منحصر به فرد ترین تشک بادی های تولید شده از میان محصولات بادی می باشد که در سال 2022 توسط کمپانی بست وی تولید و روانه بازار شد. طراحی زیبا و خاص این تشک بادی تک نفره سبب این شده است که توجه افراد زیادی را جلب کرده و به یکی از محصولات پر فروش این شرکت تبدیل شود. ساختار این تشک به صورت دوقلو است. در واقع این محصول یک محصول دو کاره محسوب می شود که تشکیل شده از دو عدد تشک بادی بوده که با قرار داده این دو تشک، محصول تبدیل به تخت خواب یک نفره گردیده و با جدا کردن آن ها از یکدیگر به دو عدد تشک یک نفره تبدیل می گردد.

این دو تشک به وسیله دو عدد بست تسمه ای به یکدیگر متصل می شوند که از استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. تشک ها قابلیت جدا شدن کامل از یکدیگر را داشته که این قابلیت به افراد امکان استفاده به صورت مجزا را می دهد. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و حتی درون چادر مسافرتی حین مسافرت و کمپینگ نیز بهره مند شد. ارتفاع 25 سانتی متری این تشک بادی کمپینگ، باعث فاصله گرفتن بدن از سطح زمین شده و در هنگام استراحت درون چادر از نفوذ رطوبت به بدن جلوگیری می کند.

سطح آن نیز به صورت مواج و ضد تعریق طراحی شده است. رنگ بدنه این تشک نیز همانطور که در تصاویر می بینید به رنگ مشکی می باشد. جنس بدنه تشک بادی ارزان، از وینیل بوده که از دوام بالا و کیفیت بسیار خوب برخوردار است. ابعاد تشکیل دهنده این محصول نیز عبارت است از طول: 188 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر. وزن و ابعاد بسته بندی آن نیز به گونه ای بوده که به شما امکان حلم و جابجایی آسان را می دهد. شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر در مورد خرید تشک بادی و اطلاع از قیمت تشک بادی با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۸۸ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
۷ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
قابل تبدیل به تخت خواب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...