تشک بادی

تشک بادی دو نفره مسافرتی بست وی مدل 67002

از {{model.count}}

bestway 67002 two person travel air mattress

تعداد
نوع
2,035,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره مسافرتی بست وی یکی از با کیفیت ترین تشک بادی با رویه مواج عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس برای استفاده در سفر و داخل انواع چادر مسافرتی دارای رویه ضد تعریق به همراه دریچه باد دابل لاک. تشک بادی 2 نفره بست وی از ساختار مقاومی در داخل بدنه بهره برده و تحمل وزن بالایی را فراهم می سازد.

تشک بادی دو نفره مسافرتی بست وی یکی از با کیفیت ترین تشک بادی سری پاویلو بست وی بوده که نه تنها برای سفر و استفاده در داخل چادر مسافرتی بلکه برای محل کار و منزل نیز جهت استراحت های طولامی مدت و خواب کاربرد خواهد داشت. طراحی و ساختار بدنه مشابه دیگر تشک های پاویلو بوده که تنوع میان آنها در ابعاد، رنگبندی و همچنین ساختار داخلی خواهد بود. متریال و جنس بدنه مورد استفاده برای این تشک بادی چادر از پلاستیک PVC با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که ترکیب آنها بدنه ای دو لایه را ایجاد کرده است. تنها از روکش جیر برای قسمت رویه استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این متریال قابلیت شستشو و تعمیر داشته به همین دلیل تا سال ها طول عمر خواهد داشت.

طراحی قسمت رویه تشک بادی کامفورت پاویلو به صورت مواج بوده به همین دلیل اعضای بدن را به خوبی پوشش داده و با عبور جریان هوا به خوبی از تعریق بالای افراد جلوگیری خواهد کرد. استفاده از ساختار مقاوم در داخل بدنه نیز خود تاثیر بسزایی در راحتی و ثبات سطح رویه برای جلوگیری از فرو رفتن به قسمت داخل خواهد داشت. این تشک بادی ضد تعریق با ابعاد 191 در 137 و ارتفاع 22 سانتی متری خود قادر است تا مقدار 270 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند بنابراین بهترین گزینه برای استفاده افراد سنگین وزن خواهد بود. برای خرید تشک بادی دو نفره مسافرتی بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...