تشک بادی

تشک بادی دو نفره طبی اینتکس مدل 64109

از {{model.count}}

Intex double mattress model 64109

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره طبی اینتکس مدل 64109 یک محصول ایده آل برای استفاده های طولانی مدت و یا استفاده بعنوان تشک بادی سفری می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی بوده و همچنین به طور کامل طبی می باشد.  استفاده از دیواره های داخلی ابریشمی موجب تبدیل شدن این محصول به یک تشک بادی دو نفره طبی شده است که در ادامه توضیحات کامل درباره این محصول را مشاهده خواهید کرد.

تشک بادی دو نفره طبی اینتکس یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار شرکت intex می باشد که دارای کیفیت بالا و همچنین دارای استانداردهای لازم برای یک تشک بادی می باشد. ساختار کلی این تشک بادی ۲ نفره از پی وی سی بوده که رویه این محصول از دو لایه مجزا می باشد که توسط یک روکش جیر تکمیل شده است تا علاوه بر راحتی و مقاومت بیشتر، بتواند یک تشک بادی ضدتعریق را برای شما فراهم آورد. این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا ساعات بیشتری را بر روی این محصول استراحت کرده و در این میان احساس خوبی را تجربه نمایید.

بخش های کناری این تشک بادی از PVC و بخش کف از همین جنس و بصورت دولایه تهیه شده است تا در صورت برخورد با اشیاء نوک تیز و یا برخورد با اشیاء مشکلی برای آن پیش نیاید. البته این ویژگی این محصول را به یک تشک بادی ضد آب تبدیل کرده است و می توانید از آن در مسافرت ها و یا داخل چادر نیز استفاده نمایید و نگران نفوذ رطوبت به تشک و یا خرابی آن نباشید. در داخل این تشک بادی دو نفره از دیواره های ابریشمی استفاده شده است تا این محصول را به یک تشک بادی دو نفره طبی تبدیل کند و در صورت استفاده های طولانی مدت مشکلی برای کمر و گردن شما پیش نیاید.

دریچه باد این تشک بادی اینتکس نیز بصورت استاندارد و متناسب با تمام پمپ بادهای این شرکت تعبیه شده است و می توانید به راحتی به کمک یک پمپ باد دستی، برقی و یا فندکی و یا حتی پدالی و شارژی اقدام به باد نمودن محصول نمایید. در صورت نیاز اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در بخش فروش محصولات بادی مستر اینتکس تماس برقرار نموده و سوالات خود را مطرح نمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی و روکش جیر
جنس کناره
پی وی سی چرمی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۵ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
رویه جیر ضدتعریق
کف ضدآب
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...