تشک بادی

تشک بادی دو نفره بست وی مدل 67540

از {{model.count}}

bestway 67540 two person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره بست وی در رنگ طوسی یکی از جدید ترین تشک بادی 2 نفره تولید شده برای استفاده در منزل و بخصوص مسافرت ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این تشک بادی دو نفره دارای رویه مواج و ضد تعریق بوده و به دلیل داشتن ساختار مقاوم در داخل بدنه تحمل وزن بالایی را نیز فراهم خواهد ساخت. این محصول به دلیل داشتن دریچه باد دابل لاک توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

تشک بادی دو نفره بست وی یکی از راحت ترین و پر کاربرد ترین تشک بادی 2 نفره تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که نه تنها برای استفاده در منزل بلکه برای محل کار و حتی مسافرت ها نیز قابل استفاده خواهد بود. این تشک بادی ارزان بست وی در دو مدل مشابه دیگر با ابعاد متفاوت تولید شده تا با توجه به نیاز افراد بازه انتخاب بیشتر باشد. طراحی رویه این محصول به صورت مواج بوده که با پوشش اعضای بدن و عبور جریان هوا به خوبی از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری خواهد کرد. این محصول فاقد پمپ باد همراه بوده اما قابلیت راه اندازی توسط انواع پمپ باد محصولات بادی را خواهد داشت.

جنس بدنه و متریال تشک بادی مسافرتی بست وی از پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این نوع متریال در کنار انعطاف بالای خود قابلیت تعمیر نیز داشته به همین جهت از حالت یک بار مصرف بودن خارج خواهد شد. با توجه به ضد آب بودن بدنه اصلی امکان استفاده از آن به عنوان تشک روی آب در انواع استخر ها فراهم خواهد بود. این محصول به دلیل ساختار مقاوم خود قادر است تا مقدار 270 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند بنابراین افراد سنگین وزن جای نگرانی بابت آسیب دیدن این تشک بادی نخواهند داشت. برای خرید تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 137 سانتی متر کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.45 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
مناسب برای سفر و چادر
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...