تشک بادی

تشک بادی دو نفره بست وی مدل 67472

از {{model.count}}

bestway 67472 inflatable two person mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره بست وی که یک تشک بادی با عرض 137 سانتی متر می باشد، از سری تولیدات bestway بوده که مناسب برای استفاده در مسافرت ها و کمپینگ ها است. این تشک دو نفره از ساختار طبی برخوردار می باشد. رویه آن به صورت مواج طراحی شده است و از قابلیت ضد تعریق برخوردار می باشد. جنس بدنه تشک بادی ارزان بست وی از وینیل با روکش مخمل است. از مزیت های دیگر این محصول به دارا بودن پمپ باد درون بسته بندی می توان اشاره نمود. در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول قرار داده شده است.

تشک بادی دو نفره بست وی مدل 67472 یکی از محصولات پر کاربرد در هر منزل و یا مسافرت می باشد که به وسیله آن می توان استراحتی لذت بخش و پر از آرامش را تجربه نمود. این تشک بادی از سری تولیدات bestway می باشد که با تولید این محصول بار دیگر توانست تا طرفداران محصولات بادی را با محصولی با کیفیت و شگفت انگیز مواجه کند. همانطور که می دانید تشک بادی 2 نفره بست وی دارای ساختار طبی می باشد. طبی بودن آن باعث تسکین بخشیدن به درد هایی همچون کمرد درد و ... شده و مناسب برای استفاده افراد بیمار و سالمند است. 

همچنین مناسب برای دیگر افراد نیز بوده، چرا که می تواند از دچار شدن به درد ها و اساسم های ناشی از بد خوابیدن پیشگیری نماید. این تشک بادی همانند دیگر محصولات بادی نظیر تخت بادی، قایق بادی، کاناپه بادی، مبل بادی و ... دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد. قسمت کف تشک بادی از وینیل دو لایه ساخته شده است که از قابلیت ضد آب برخوردار است. دیواره آن تولید شده از وینیل براق بوده و مقاومت بالایی را در برابر فشار هوای داخل تشک دارا است. سطح تشک بادی دو نفره نیز از وینیل با یک روکش مخمل تولید شده است. مخمل بودن رویه این تشک باعث نرم تر شدن سطح آن شده و می تواند با شیار هایی که بر روی خود دارد از عرق کردن بدن در هنگام خواب جلوگیری کند.

همانطور که در توضیحات و مشخصات محصول خواندید، عرض این تشک 137 سانتی متر و طول آن نیز 191 سانتی متر است. ارتفاع آن نیز 22 سانتی متر می باشد که از مزیت های این محصول به شمار می رود. ارتفاع این تشک به گونه ای طراحی شده است که در سفر و درون چادر های مسافرتی در هنگام خواب مانع از برخورد رطوبت با بدن افراد می گردد. تحمل وزن تشک دو نفره بست وی نیز 280 کیلوگرم بوده که به خوبی می تواند وزن 2 نفر را تحمل کند. شما می توانید برای خرید تشک بادی و همینطور اطلاع از قیمت تشک بادی، از طریق سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران و فروشگاه محصولات بادی اینتکس اقدام بنمایید. همچنین همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای پمپ باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...