تشک بادی

تشک بادی دو نفره بست وی مدل 67408

از {{model.count}}

bestway 67408 two person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره بست وی یکی دیگر از تشک طبی های شرکت bestway می باشد که از قابلیت FiberTech برخوردار بوده و دارای رویه مواج و ضد تعریق نیز است. این تشک بادی 2 نفره که از تشک بادی ارزان های این شرکت به شمار می رود دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده و سطح آن از وینیل با روکش مخمل تولید شده است. در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول قرار داده شده است.

تشک بادی دو نفره بست وی مدل 67408 یکی از جدید ترین و زیبا ترین محصولات بادی تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که در سال 2021 تولید گردیده است. این تشک بادی از سری تشک طبی های این شرکت بوده و مناسب برای استفاده تمامی افراد می باشد. این محصول به دلیل ساختار بسیار زیبا و کیفیت بسیار خوبی که دارد توانسته است تا فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به یکی از پر فروش ترین تشک بادی های بست وی در سال 2021 تبدیل شود. تشک بادی 2 نفره قابل استفاده در منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی می باشد.

به دلیل وزن بسیار سبکی که دارد و قابلیت پرتابل بودن آن، می توان از آن در مسافرت ها و کمپینگ ها نیز درون چادر مسافرتی استفاده نمود. این محصول به دلیل ضخامت بسیار مناسبی که دارد، هنگام استفاده درون چادر مانع از برخورد رطوبت با بدن افراد در هنگام خواب و استراحت می گردد. این تشک بادی طبی بست وی همانند دیگر محصولات بادی این شرکت تولید شده از PVC می باشد. PVC که نام دیگر وینیل است، متریالی بوده که دارای وزن بسیار سبکی بوده و از دوام و کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

قسمت کف این محصول از وینیل ضد آب ساخته شده است. سطح این محصول نیز همانند دیواره آن از وینیل تولید گردیده است. با این تفاوت که سطح آن دارای یک روکش مخمل بوده و به صورت مواج طراحی شده است. این رویه مواج سبب ضد تعریق شدن تشک بادی شده و از عرق کردن بدن افراد در هنگام خواب جلوگیری می نماید. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع تشک بادی یک نفره و تشک بادی دو نفره و سایر محصولات بادی و همینطور دریافت راهنمایی درباره خرید تشک بادی و اطلاع از قیمت تشک بادی با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
295 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...