تشک بادی

تشک بادی دو نفره بست وی مدل 67380

از {{model.count}}

bestway 67380 two person inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره کامفورت بست وی یکی از با کیفیت ترین تشک بادی تولید شده برای استفاده در منزل ، محل کار و مسافرت ها جهت خواب و استراحت های طولانی مدت می باشد. این تشک بادی 2 نفره دارای ویژگی هایی همچون ضد تعریق و داشتن رویه جیر بوده از همین رو خوابی راحت برای افراد مصرف کننده فراهم می سازد. تشک بادی دو نفره بست وی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی دو نفره کامفورت بست وی از سری تشک بادی پر کاربرد و با کیفیت تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت استراحت و خواب در منزل، ویلا، فضای باز و همچنین در داخل انواع چادر مسافرتی عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه این محصول مشابه مدل یک نفره بوده و دارای ویژگی هایی همچون داشتن رویه مواج و ضد تعریق ، ساختار داخلی مقاوم و همچنین داشتن یک دریچه باد دابل لاک برای راه اندازی توسط انواع پمپ باد محصولات بادی می باشد. تشک بادی مسافرتی و خانگی بست وی با داشتن ابعاد 191 در 137 سانتی متر می تواند به راحتی دو نفر در سنین بزرگسال را در خود جای دهد. از طرفی داشتن تحمل وزن 273 کیلوگرمی خیال هر مصرف کننده سنگین وزنی را با بت استحکام بالای بدنه راحت کرده است.

تشک بادی دو نفره سبک بست وی دارای بدنه ای از جنس PVC با رویه جیر بوده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این بدنه در قسمت دیواره ها و قسمت کف ساختار دو لایه داشته به همین دلیل در برابر عواملی مانند نور آفتاب و برخورد آب کاملا مقاوم خواهد بود. نوع ساختار بدنه و متریال آن امکان استفاده از این تشک بادی را در روی آب های کم عمق مانند استخر ها جهت تفریحات تابستانی نیز فراهم ساخته است. تشک بادی ضد تعریق دو نفره بست وی امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را داشته و از طرفی متریالی با قابلیت تعمیر دارد تا از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود. برای خرید تشک بادی دو نفره بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود رات ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...