تشک بادی

تشک بادی دو نفره بست وی مدل 67274

از {{model.count}}

bestway 67274 two person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره بست وی با رویه مواج و ضد تعریق و عرض 122 سانتی متر از کوچکترین تشک بادی 2 نفره کمجا و سبک بوده که برای استفاده در مسافرت ها ، داخل چادر مسافرتی ، محل کار و منزل توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این محصول از ساختار داخلی مقاومی برخوردار بوده به همین دلیل تحمل وزن بالایی را نیز فراهم ساخته به همین دلیل برای افراد سنگین وزن نیز قابل استفاده خواهد بود.

تشک بادی دو نفره بست وی به عنوان یکی از پر فروش ترین تشک بادی مسافرتی و خانگی عرضه شده توسط شرکت بست وی یکی از راحت ترین گزینه ها برای خواب و استراحت های طولانی مدت محسوب می شود. این محصول دارای عرض 122 سانتی متری بوده و بهترین گزینه برای ایجاد کف نرم و راحت برای خواب در درون انواع چادر مسافرتی خواهد بود. بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که ضخامت و ساختار دو لایه آن بدنه ای با استحکام بالا فراهم ساخته است. این متریال در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم بوده به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده در سفر خواهد بود.

طراحی و ساختار داخلی بدنه توسط پایه های پی وی سی مقاومی شکل گرفته که با باد زدن به تشک به صورت خودکار راه اندازی می شوند. این پایه ها استحکام و تحمل وزن بدنه را افزایش داده و باعث جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه تشک در زمان خواب خواهد شد به همین دلیل تحمل وزن 273 کیلوگرمی را فراهم ساخته است تا افراد سنگین وزن نیز نگرانی بابت استفاده از این تشک بادی ضد تعریق نداشته باشند. این محصول به همراه خود یک پمپ باد برقی مجزا داشته که امکان پمپاژ و مکش باد را دارد. البته این تشک بادی مدل بدون پمپ باد نیز داشته که از قیمت کمتری برخوردار است. برای خرید تشک بادی دو نفره بست وی کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
193 سانتی متر
عرض
122 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4 کیلوگرم با پمپ
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات
دارای دو مدل با پمپ و بدون پمپ باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...