تشک بادی

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152 مدل 67393

از {{model.count}}

bestway 67393 twin airmattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152 مدل بزرگ از سری تشک بادی خانگی تولید شده با بالش بادی سرخود وپمپ باد برقی متصل به بدنه بوده که برای استفاده دو نفر در سنین بزرگسال توسط نمایندگی اینتکس به همراه ساک حمل عرضه شده است.

تشک بادی دو نفره بست وی مدل 67393 یکی از کامل ترین تشک بادی 2 نفره عرضه شده برای استفاده در منزل و محل کار بوده که توسط شرکت بست وی برای خواب و استراحت های طولانی مدت و برای سنین بزرگسال عرضه شده است. این محصول در واقع دارای دو مدل با عرض های متفاوت بوده که این محصول از عرض بدنه بیشتری برخوردار است. ابعاد راه اندازی شده تشک بادی دو نفره بست وی برابر با (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای خواب دو نفر خواهد بود. این ابعاد در حالت جمع شده بسیار کاهش یافته به گونه ای که توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

با توجه به این ابعاد تحمل وزن تشک بادی بزرگسال به 280 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت ساخت و استحکام بالای آن می باشد. قسمت رویه بدنه اصلی به صورت مواج طراحی شده که باعث پوشش بهتر اعضای بدن در تماس با تشک و عبور جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد. همچنین استفاده از یک بالش بادی در قسمت رویه به صورت سرخود نیاز مصرف کنندگان را به بالش بادی و غیر بادی مجزا بر طرف کرده است. با باد زدن به تشک بالش سرخود نیز به صورت خودکار راه اندازی خواهد شد. مهمترین ویژگی این تشک بادی دو نفره داشتن پمپ باد برقی متصل به دیواره افقی بدنه اصلی بوده که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را توسط برق شهری انجام خواهد داد.

جنس بدنه و متریال این تشک بادی بست وی از پلاستیک PVC بوده که دارای دو نوع روکش جیر و وینیل می باشد. از روکش جیر تنها برای سطح رویه استفاده شده که محلی نرم و راحت را برای خواب ایجاد می کند. سایر قسمت های بدنه که از روکش وینیل بهره مند بوده بدنه تشک را در برابر برخورد آب مقاوم تر کرده است. این نوع متریال با وجود ضخامت خوب خود دارای انعطاف بالایی نیز بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد. از دیگر ویژگی های کاربردی در متریال این محصول می توان به قابلیت تعمیر آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی اشاره کرد. جهت خرید تشک بادی دو نفره بست وی با بالش و پمپ باد سرخود کافیست به نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای برچسب تعمیرات
دارای پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...