تشک بادی

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 137 مدل 67391

از {{model.count}}

bestway 67391 twin airmattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 137 سانتی متر از معدود تشک بادی خانگی تولید شده برای خواب و استراحت های طولانی مدت سنین بزرگسال. دارای رویه مواج و ضد تعریق به همراه بالش سرخود و پمپ برقی متصل به بدنه عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تشک بادی دو نفره بست وی مدل 67391 یکی از بهترین تشک بادی 2 نفره تولید شده کامل از سوی شرکت بست وی بوده که برای خواب و استراحت های طولانی مدت در منزل و محل کار عرضه شده است. این تشک بادی بزرگسال در واقع دارای دو مدل مشابه هم بوده که هر دو دارای ظرفیت دو نفره اما با ابعاد متفاوت می باشند. این تشک دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر خواهد بود. ارتفاع ذکر شده تا سطح رویه تشک بوده اما با توجه به اینکه این تشک بادی دارای یک بالش سرخود بوده ارتفاع تا آن قسمت به 28 سانتی متر می رسد. این بالش بادی با باد زدن به تشک به صورت خودکار راه اندازی شده تا نیازی به استفاده از بالش های مجزا نباشد.

با توجه به ابعاد و کیفیت ساخت خوب این کالا تحمل وزن آن به 240 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده استحکام بالای تشک بست وی می باشد بنابراین استفاده از آن برای افراد سنگین وزن نیز مانعی نخواهد داشت. از مهمتری ویژگی ها در طراحی بدنه می توان به لایه های داخلی جهت تحمل فشار ناشی از وزن افراد و باد زیاد و همچنین طراحی رویه مواج اشاره کرد. طراحی مواج در پوشش بهتر اعضای بدن و راحتی آن بسیار موثر بوده و با عبور جریان هوا از خود مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد.

تشک بادی دو نفره بالش دار بست وی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده که از روکش جیر برای سطح رویه به منظور ایجاد سطحی نرم و راحت و از روکش وینیل نیز برای قسمت کف و دیواره ها برای ضد بودن تشک استفاده شده است. بدنه ای با ساختار دو لایه که از انعطاف بالایی بهره مند بوده به همین دلیل امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را خواهد داشت. این نوع متریال دارای قابلیت تعمیر و استفاده مجدد بوده که از طریق بسته تعمیرات محصولات بادی انجام می شود.

یکی از قابلیت های مهمی که در این تشک بادی ضد تعریق دیده می شود تعبیه کردن پمپ باد برقی دو کاره روی دیواره افقی می باشد. این پمپ باد با برق شهری کار کرده و عمل مکش باد را نیز انجام می دهد. همچنین برای حمل راحت تشک دو نفره بست وی یک ساک حمل برای آن در نظر گرفته شده است. برای خرید تشک بادی دو نفره بست وی با بالش و پمپ باد سرخود کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل دریافت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
5.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای برچسب تعمیرات
دارای پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...