تشک بادی

تشک بادی دو نفره با کیسه خواب بست وی مدل 67436

از {{model.count}}

bestway 67436 two person air mattress with sleeping bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره با کیسه خواب از متفاوت ترین و پر کاربرد ترین تشک بادی مسافرتی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس در سه رنگبندی مختلف مناسب برای استفاده در فضای باز و داخل انواع چادر مسافرتی. دارای رویه جیر و ضد تعریق با قابلیت باز و بسته کردن کیسه رویه توسط زیپ. تشک بادی پتو دار بست وی دارای مدل یک نفره نیز بوده و با توجه به حجم کوچک خود کمترین اشغال فضا را در زمان حمل خواهد داشت.

تشک بادی کیسه خواب دار بست وی یکی از متفاوت ترین تشک بادی مسافرتی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که در سه رنگبندی مختلف آبی، زرد و سبز توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. در واقع ترکیی از یک زیرانداز بادشو و یک کیسه خواب متصل به بدنه اصلی بوده تا محلی راحت و گرم برای خواب بخصوص در داخل انواع چادر مسافرتی ایجاد کند. کیسه خواب روی بدنه از الیاف تولید شده و از یک طرح دارای درب زیپ دار بوده تا به راحتی از آن استفاده کنید. به دلیل استفاده از ساختار مقاوم در داخل بدنه و سطح رویه یکدست، خواب بسیار راحتی را تجربه خواهید کرد.

جنس بدنه اصلی و باد شونده این محصول از پلاستیک PVC وینیل بوده که از پارچه جیر برای قسمت رویه استفاده شده است تا علاوه بر ایجاد محلی نرم و راحت برای خواب در برابر تعریق بالای افراد نیز مقاومت لازم را داشته باشد. بدنه اصلی تشک بادی کمپینگ بست وی در کنار داشتن ضخامت بالا وزن سبکی داشته و با وجود انعطاف بالای خود در ابعاد و حجم کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود بنابراین توسط ساک حمل مخصوص خود با کمترین اشغال فضا حمل می شود. ابعاد راه اندازی شده تشک بادی خواب بست وی برابر با 191 در 137 و ارتفاع 28 سانتی متر بوده که با توجه به داشتن تحمل وزن 270 کیلوگرمی برای استفاده دو نفر حتی افراد سنگین وزن مناسب خواهد بود. برای خرید تشک بادی کیسه خواب دار بست وی در سه رنگبندی مختلف کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ساختار رویه نرم و طبی
کاملا ضد تعریق
دارای کیسه خواب متصل شده
دارای سه رنگبندی مختلف
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...