تشک بادی

تشک بادی دو نفره بالش دار جیلانگ مدل 21470

از {{model.count}}

jilong 21470 two person air mattress with pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره جیلانگ به همراه دو عدد بالش بادی مجزا یکی از راحت ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت جیلانگ با رویه مواج و ضد تعریق مناسب برای استفاده سنین بزرگسال در منزل و مسافرت ها. دارای تحمل وزن و استحکام بالا عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تشک بادی دو نفره جیلانگ بالش دار یکی از پر کاربرد ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت جیلانگ جهت استراحت و خواب های طولانی مدت در فضای داخل منزل ، محل کار و مسافرت ها بخصوص داخل انواع چادر مسافرتی محسوب می شود. تشک بادی دو نفره ارزان جیلانگ از طراحی و ساختار بدنه مشابه دیگر انواع تشک بادی تولید شده توسط برند های اینتکس و بست وی بوده و دارای طراحی و ساختار رویه مواج و مشبک می باشد. این نوع طراحی اعضای بدن را به خوبی پوشش داده و با عبور جریان هوا از تعریق بالای افراد جلوگیری خواهد کرد. 

استفاده از ساختار موازی در داخل بدنه توسط لایه های ضخیم از پی وی سی نیز در استحکام این تشک و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه موثر بوده است. این محصول دارای دو عدد بالش بادی مجزا بوده که نیاز مصرف کنندگان را به بالش های جا گیر غیر بادی بر طرف کرده است. ابعاد تشک بادی مسافرتی و خانگی دو نفره جیلانگ برابر با (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که به راحتی تا دو نفر بزرگسال و یک کودک را در خود جای خواهد داد.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC با سطح رویه جیر و دیواره ها و کف وینیل بوده به همین دلیل ساختار بدنه دو لایه را ایجاد کرده تا در برابر برخورد آب ، نور آفتاب و قرار گیری در شرایط دمایی مختلف مقاوم باشد. انعطاف بالای این متریال باعث شده تا در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن باشد بنابراین حمل آن به سادگی صورت می گیرد. با توجه به نوع ساختار و کیفیت بالای متریال مقدار تحمل وزن این تشک بادی دو نفره بزرگسال به 273 کیلوگرم رسیده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده افراد سنگین وزن راحت کرده است. برای خرید تشک بادی دو نفره جیلانگ با بالش بادی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را قطعی کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای دو عدد بالش بادی مجزا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...