تشک بادی

تشک بادی دو نفره بالش دار بست وی مدل 67225

از {{model.count}}

bestway 67225 twin airmattress with pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره بالش دار بست وی با عرض 137 سانتی متر از پر فروش ترین و با کیفیت ترین تشک بادی با قیمت مناسب به همراه بالش بادی و پمپ باد پدالی سرخود مناسب برای استفاده در مسافرت ها ، محل کار و منزل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تشک بادی دو نفره مسافرتی و خانگی بست وی یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین تشک بادی تولید شده تحت عنوان تجاری پاویلو توسط شرکت بست وی بوده که در 4 مدل مختلف دو مدل یک نفره و دو مدل دو نفره عرضه شده است. این تشک بادی بست وی با ظرفیت دو نفره خود دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 28 سانتی متر) بوده ابعادی مناسب برای استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. تنها تفاوت این تشک بادی به مدل مشابه خود در ابعاد بوده و هیچ تفاوت دیگری در آنها دیده نمی شود. با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن به 300 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت ساخت و استحکام بالای این کالا محسوب می شود. البته مقدار باد و نوع متریال نیز می تواند تعیین کننده مقدار تحمل وزن تشک مورد نظر باشد.

یکی از ویژگی های بسیار خوب در خانواده تشک بادی پاویلو بست وی داشتن بالش بادی و پمپ باد پدالی سرخود می باشد. بالش بادی به گونه ای روی بدنه اصلی پیاده سازی شده که با باد زدن به این محصول به صورت خودکار شکل خواهد گرفت. توسط پمپ پدالی تعبیه شده در داخل بدنه می توانید به سرعت این تشک را باد کنید اما از طرفی یک دریچه باد دابل لاک نیز روی دیواره افقی تعبیه شده تا توسط انواع پمپ باد مجزا محصولات بادی نیز قابل راه اندازی باشد.

جنس بدنه و متریال در نظر گرفته شده برای تشک بادی دو نفره با پمپ باد بست وی از پلاستیک PVC بوده که دارای دو نوع روکش جیر و وینیل می باشد از همین رو بدنه ای با ساختار دو لایه برای مقاومت بیشتر در برابر آب ، نور آفتاب و قرار گرفتن در شرایط دمای مختلف ایجاد کرده است. این متریال دارای انعطاف پذیری بالایی بوده تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتر جمع شود. با توجه به نوع طراحی و ضد آب بودن این محصول امکان استفاده به عنوان شناور تفریحی روی آب های کم عمق مانند استخر را نیز فراهم می سازد.

از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به رویه مواج و مشبک اشاره کرد. این نوع طراحی اعضای بدن در تماس با قسمت رویه در بر گرفته و با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد. در راحتی استفاده از تشک و همچنین افزایش استحکام آن لایه های به کار برده شده در ساختار داخلی بسیار موثر می باشد. این لایه ها فشار های ناشی از وزن افراد و باد زیاد را تحمل کرده و سطح رویه ای مقاوم بدون ایجاد فرو رفتگی در زمان استفاده ایجاد می کند. برای خرید تشک بادی دو نفره پاویلو بست وی با عرض 137 سانتی متر کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای پمپ باد پدالی سرخود
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...