تشک بادی

تشک بادی دو نفره بالش دار اینتکس مدل 66770

از {{model.count}}

intex 66770 two person air mattress with pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره بالش دار اینتکس با عرض 183 سانتی متر بزرگترین تشک بادی 2 نفره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به دلیل عریض بودن خود می تواند برای سه نفر نیز استفاده شود. این محصول همچون مدل های کوچکتر خود از رویه مواج و ضد تعریق برخوردار بوده و دارای یک بالش بادی سرخود می باشد که با باد زدن به تشک به صورت خودکار شکل می گیرد. از ویژگی های مهم در این کالا می توان به حجم کم در حالت جمع شده و قابلیت استفاده در داخل چادر مسافرتی اشاره نمود.

تشک بادی دو نفره بالش دار اینتکس، بزرگترین تشک دو نفره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به دلیل عرض بالای خود به عنوان تشک بادی 3 نفره نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 183 سانتی متر، ارتفاع: 23 سانتی متر) خود فضایی بزرگ برای خواب دو الی سه نفر ایجاد کرده و با توجه به داشتن بالش بادی متصل به بدنه نیاز افراد را به استفاده از بالش های مجزا بر طرف کرده است. این محصول توسط یک دریچه باد دابل لاک تعبیه شده روی دیواره افقی بدنه به راحتی راه اندازی می شود. تمامی پمپ باد های محصولات بادی جهت باد زدن به این تشک بادی عریض اینتکس قابل استفاده خواهد بود.

جنس و متریال ساخت تشک بادی ضد تعریق اینتکس از PVC وینیل بوده که جهت راحتی بیشتر در زمان خواب از روکش جیر برای سطح رویه استفاده شده است. بدنه اصلی ساختار دو لایه داشته و ضخامت مناسبی دارد اما در کنار این ویژگی، انعطاف بالای متریال ساخت باعث شده تا به راحتی این تشک را در ابعاد کوچکتری جمع کنید از همین رو برای سفر های کمپ و طبیعت گردی و استفاده در داخل انواع چادر مسافرتی کاربرد خواهد داشت. گفتنی است که طراحی مواج رویه در کنار روکش جیر در کاهش تعریق افراد بسیار موثر بوده به همین دلیل این تشک بادی خاصیت ضد تعریق بودن را نیز دارد. برای خرید تشک بادی دو نفره عریض بالش دار کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
5.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای بالش بادی سرخود
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...