تشک بادی

تشک بادی دو نفره بالش دار اینتکس مدل 66768

از {{model.count}}

intex 66768 two person air mattress with pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره بالش دار با عرض 137 سانتی متر سبک ترین و مقرون به صرفه ترین تشک بادی 2 نفره بالش دار مشکی رنگ بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای دریچه باد دابل لاک بوده از همین رو توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی می شود. همچنین وجود بالش بادی متصل به بدنه و رویه مواج و ضد تعریق در راحتی افراد بسیار موثر خواهد بود.

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل بالش دار یکی از پر فروش ترین تشک بادی عرضه شده در رنگ مشکی توسط شرکت اینتکس بوده که خود از دو مدل مشابه دیگر با ابعاد متفاوت بهره می برد. این محصول مشابه انواع تشک بادی های دیگر اینتکس تولید شده با این تفاوت یک یک بالش بادی سرخود روی بدنه تعبیه شده که با راه اندازی بدنه این قسمت نیز به صورت خودکار شکل می گیرد بنابراین نیازی به استفاده از بالش بادی مجزا نخواهد بود. قسمت رویه نیز به صورت مواج طراحی شده تا با پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود.

ابعاد باد شده تشک بادی بالش دار اینتکس برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر، ارتفاع: 23 سانتی متر) بوده و با تحمل وزن 240 کیلوگرمی خود، سایز کوچک تشک دو نفره مشکی رنگ اینتکس محسوب می شود. از این تشک بادی نه تنها می توان در منزل بلکه در سفر و داخل چادر مسافرتی نیز استفاده نمود. جنس بدنه نیز از پلاستیک PVC با روکش جیر و وینیل تولید شده تا بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کند. این متریال وزن سبک و انعطاف بالایی داشته به همین دلیل می تواند با کمترین اشغال فضا در سفر های کمپ و طبیعت گردی حمل شود. برای خرید تشک بادی دو نفره بالش دار کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای بالش بادی سرخود
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...