تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل 68759

از {{model.count}}

intex 68759 twin air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس در رنگ سرمه ای از پر فروش ترین تشک بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس تاکنون بوده که مانند مدل های مشابه خود دارای حجم کم در حالت جمع شده و همچنین رویه ضد تعریق می باشد.تشک بادی اینتکس بزرگسال برای خواب و استراحت های طولانی در منزل و سفر محسوب می شود.

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل 68759 یکی از شناخته شده ترین تشک بادی و محصول بادی عرضه شده توسط شرکت اینتکس بوده که سال ها از فروش بالایی برخوردار بوده است. این محصول که در سه سایز و ابعاد دیگر نیز تولید شده بزرگترین آنها به دلیل داشتن ابعاد (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) می باشد از همین رو به راحتی دو نفر در سنین بزرگسال را در خود برای استراحت های طولانی و خواب جای می دهد. تحمل وزن تشک بادی اینتکس دو نفره برابر با 273 کیلوگرم بوده که نشان دهنده کیفیت و استحکام بالای آن می باشد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این تشک بادی خانگی و مسافرتی داشتن رویه مواج و ضد تعریق بوده و با توجه به سطح رویه مقاوم در برابر فرو رفتگی در زمان استفاده ، محلی مناسب برای خوابی راحت ایجاد کرده است.

تشک بادی ضد تعریق اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که از روکش جیر یا همان مخمل تنها برای سطح رویه استفاده شده است. این بدنه ساختار دو لایه داشته و در برابر برخورد آب و یا نور آفتاب مقاوم خواهد بود. از ویژگی های خوب این متریال می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر توسط بسته تعمیرات محصولات بادی اشاره کرد. این تشک بادی intex از یک دریچه باد دابل لاک برخوردار بوده تا توسط آن به وسیله انواع پمپ باد اینتکس اقدام به باد زدن و راه اندازی این محصول کنید. برای خرید تشک بادی دو نفره اینتکس می توان به دو روش اینترنتی و یا تلفنی به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرد.


تشک بادی دو نفره اینتکس مدل سرمه ای رنگ، یکی از پر فروش ترین و رایج ترین تشک بادی تولید شده طی چند سال اخیر بوده که نه تنها برای استفاده در منزل و محل کار بلکه برای مسافرت ها و استفاده در داخل انواع چادر مسافرتی نیز همیشه گزینه ای پر کاربرد شناخته شده است. این تشک بادی در مدل های مشابه نیز از نظر ابعاد و لوازم جانبی همراه خود تولید شده که تفاوت چندانی با هم نخواهند داشت. این محصول به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه، سبک و قابل حمل جهت استراحت های طولانی مدت و خواب همیشه از فروش و طرفداران زیادی برخوردار بوده است. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت تا آشنایی کافی قابل از خرید این محصول داشته باشید...

تشک بادی 2 نفره اینتکس

طراحی و ساخت تشک بادی

طراحی و ساختار بدنه اصلی همانطور که در تصاویر این کالا پیدا بوده به صورت مستطیلی با رویه مواج بوده تا هنگام خواب با پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. استفاده از لایه های PVC وینیل در داخل بدنه نیز از دیگر خصوصیت های طراحی بدنه محسوب شده تا مانع از فرو رفتن سطح رویه در زمان خواب خواهد شد. این لایه های قوی تعبیه شده در برابر فشار های ناشی از باد زیاد و وزن افراد مقاومت بالایی خواهند داشت. دریچه هوای دابل لاک تعبیه شده روی دیواره افقی بدنه نیز محلی برای راه اندازی و تخلیه باد تشک خواهد بود.

جنس و متریال تشک بادی

جنس بدنه مهمترین ویژگی در تولید و خرید تشک بادی اینتکس محسوب شده که در این کالا نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا علاوه بر استفاده در فضای بسته ممکن است در فضای باز نیز با شرایط جوی مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. پلاستیک PVC وینیل متریالی بوده که برای تولید این کالا استفاده شده دارای ساختار دو لایه خواهد بود. این متریال تنها در قسمت رویه از روکش جیر بهره برده تا محلی نرم و راحت جهت خواب ایجاد کند. سایر قسمت های بدنه نیز روکش وینیل به کار برده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. متریال ذکر شده انعطاف بالا و دارای قابلیت تعمیر بوده بنابراین می توانید در حجم کوچکتری در مسافرت های مختلف حمل کنید.


ابعاد، وزن و تحمل وزن

ابعاد باد شده تشک بادی 2 نفره اینتکس برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که به راحتی تا دو نفر در سنین بزرگسال را در خود جای می دهد. با توجه به ابعاد و متریال این کالا، تحمل وزن این محصول به 273 کیلوگرم رسیده تا خیال مصرف کنندگانی با وزن بالا را بابت استفاده از این تشک راحت کند. گفتنی است که تشک بادی سرمه ای اینتکس در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 6 کیلوگرم عرضه می شود.


پرسش های متداول

  • مناسب ترین پمپ باد برای راه اندازی این تشک بادی چیست؟

برای راه اندازی سریع تشک بادی و تمامی محصولات بادی می توانید از انواع پمپ باد برقی، باتری خور، فندکی و یا شارژی استفاده نمایید زیرا برای باد زدن نیازی به تحرک نخواهد داشت، از طرفی با همان قدرت عمل مکش باد را نیز انجام می دهند. گرچه انواع پمپ باد دستی و پدالی سایز بزرگ نیز تولید شده که حجم باد مناسبی را دارند از همین رو برای استفاده از تشک در سفر (مکان های فاقد برق) گزینه مناسبی خواهند بود.

  • شستشو و تمیز کردن تشک بادی اینتکس چگونه صورت می گیرد؟

برای تمیز کردن تشک بادی دو نفره اینتکس نیاز به شستشوی مفصل آن با گرفتن آب روی بدنه نبوده بلکه کافیست از یک پارچه مرطوب برای تمیز کردن سطح رویه استفاده نمایید. تنها قسمت رویه این تشک که به صورت جیر بوده نیاز به کمی مواد شوینده همچون شامپو فرش خواهد بود.

  • آیا تشک بادی 2 نفره اینتکس در مسافرت ها نیز قابل استفاده خواهد بود؟

بله. این تشک بادی قابلیت راه اندازی توسط انواع پمپ باد را داشته و با توجه به ابعاد خود و وزن سبک می تواند گزینه خوبی برای استفاده در سفر های کمپینگ و طبیعت گردی باشد. از طرفی از این محصول می توان در داخل انواع چادر مسافرتی، کمپ و حتی انواع چادر کوهنوردی با ارتفاع کم استفاده کرد.

در پایان...

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل سرمه ای، یکی از پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین تشک بادی برای خواب و استراحت های طولانی مدت در منزل، محل کار و مسافرت ها بوده که به راحتی قابل راه اندازی و استفاده می باشد. محصولی که حتی به دلیل ساختار ضد آب کف و دیواره های خود می تواند به عنوان تشک بادی تفریحی روی آب در استخر ها نیز استفاده شود. برای خرید تشک بادی 2 نفره می توانید سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...