تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ پدالی مدل 64762

از {{model.count}}

intex 64762 two person air mattress with pedal pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد پدالی سرخود یکی از جدید ترین تشک بادی خانگی و مسافرتی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس به همراه رویه مواج و ضد تعریق دارای دریچه باد دابل لاک به همراه ساختار داخلی فایبرتک قابل استفاده در داخل چادر مسافرتی.

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ پدالی سرخود مدل عرض 137 سانتی متری جدید از جدید ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که نه تنها برای استفاده در منزل بلکه برای محل کار و بخصوص مسافرت ها کاربرد خواهد داشت. این محصول دارای دو سایز دیگر نیز بوده که تنها از نظر ابعاد با هم متفاوت می باشند. تشک بادی دو نفره سبک اینتکس طراحی و ساختار فایبرتک در داخل بدنه خود که از مزیت های بزرگ این محصول به شمار می رود.

لایه های فایبرتک در افزایش استحکام بدنه و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده بسیار موثر خواهد بود. قسمت رویه نیز به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا از تعریق بالای افراد به خوبی جلوگیری کند. برای راه اندازی این تشک بادی یک پمپ باد پدالی داخل بدنه تعبیه شده و برای تخلیه باد و یا پمپاژ هوا به صورت مجزا یک دریچه باد دابل لاک روی دیواره افقی متصل شده است. تشک بادی با پمپ باد اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که از روکش جیر برای سطح رویه و روکش وینیل برای سایر قسمت های بدنه به کار برده شده است.

این بدنه دارای ساختار دو لایه بوده به همین دلیل در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود. متریالی که با این وجود انعطاف بسیار خوبی دارد از همین رو در حجم و اندازه های کوچکتری برای حمل و استفاده راحت در مسافرت ها قابل جمع شدن می باشد. ابعاد راه اندازی شده این تشک برابر با (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که قادر تا مقدار 273 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. این مقدار تحمل وزن نشان دهنده کیفیت ساختاری بالای این تشک بادی الیافی خواهد بود. برای خرید تشک بادی دو نفره با پمپ پدالی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای پمپ باد پدالی سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...