تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ و بالش مدل 64765

از {{model.count}}

Intex double air mattress with pump and pillow model 64765

تعداد
نوع
2,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ و بالش مدل 64765 یک محصول با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی بوده و رویه ضدتعریق می باشد. این محصول دارای دو عدد بالش بادی و یک پمپ باد دستی نیز می باشد که این ویژگی تشک بادی را به یک محصول ایده آل و اقتصادی تبدیل نموده است.

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ و بالش یکی از محصولات با کیفیت از برند اینتکس می باشد که دارای بدنه ای ساخته شده از جنس PVC بوده و بخش کف و کناره های آن از نوع چرمی این متریال بوده و می تواند نقش یک تشک بادی ضدآب و رطوبت را برای شما ایفا کند. همچنین بخش رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر تشکیل شده است و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ساعات طولانی بر روی این محصول به استراحت بپردازید و بدن شما دچار تعریق نشود. از دیگر ویژگی های این تشک بادی طبی بودن آن نیز می باشد که این ویژگی به کمک دیواره های داخلی ابریشمی کشیده شده در سرتاسر تشک ایجاد شده است و از بروز مشکلاتی از قبیل درد کمر و یا گردن جلوگیری خواهد نمود.

یکی از مزیت های این محصول به نسبت سایر تشک های بادی شرکت اینتکس، دارا بودن دو عدد بالش بادی استاندارد اینتکس و همچنین همراه داشتن پمپ باد دستی می باشد که این اقلام در داخل بسته بندی محصول بوده و شما را از خرید و هزینه اضافی بی نیاز خواهد کرد. وزن کم و بسته بندی کوچک این تشک بادی از مزیت های این محصول بشمار می رود که به شما امکان جابجایی محصول را داده و می توانید به سادگی از این تشک بادی در مسافرت و یا کمپینگ های خود و یا حتی در داخل چادر استفاده نمایید. در بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل برای هر قسمتی از محصول، می توانید به سادگی به کمک این برچسب مشکل را بصورت موقتی رفع نمایید و از آن استفاده نمایید.


تشک بادی دو نفره اینتکس به همراه پمپ و بالش بادی یکی از کامل ترین تشک بادی خانگی و سفری تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانند مدل های مشابه خود طراحی و ساخته شده و تنها از نظر لوازم های جانبی همراه خود با مدل های مشابه تفاوت دارد. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای استراحت و خواب در مسافرت، داخل انواع چادر مسافرتی، محل کار و حتی منزل بوده از همین رو می تواند کاربرد زیادی برای شما داشته باشد. با توجه به داشتن وزن سبک و ابعاد کم در حالت جمع شده می توانید آن را به سادگی حمل کنید. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد...

تشک بادی دو نفره اینتکس

طراحی و ساخت تشک بادی

طراحی و ساختار ظاهری تشک بادی 2 نفره اینتکس به صورت مستطیلی بوده که از بدنه دو رنگ برخوردار است. این تشک در یک طیف رنگی تولید شده و از این مدل رنگ دیگری عرضه نشده است. طراحی قسمت داخلی آن شامل لایه های ضخیم PVC بوده که مانع از فرو رفتن سطح رویه در زمان خواب خواهد شد. همچنین قسمت رویه به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. جهت راه اندازی این تشک بادی اینتکس می توانید با کمک گرفتن از پمپ باد دستی همراه خود اقدام به راه اندازی آن کنید. دریچه هوای دابل لاک تعبیه شده روی دیواره افقی بدنه اصلی محل پمپاژ و تخلیه هوا خواهد بود. علاوه بر پمپ باد، دو عدد بالش بادی با رنگ تشک در نظر گرفته شده تا نیازی به استفاده از بالش های مجزا با حجم بیشتر نباشید.

جنس و متریال تشک بادی

جنس و متریال تشک بادی ضد تعریق اینتکس از پلاستیک PVC با دوام با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. قسمت کف و دیواره ها روکش وینیل داشته که در برابر برخورد آب کاملا مقاوم می باشد. قسمت رویه نیز برای ایجاد محلی نرم و راحت جهت خواب، روکش جیر داشته که برای تمیز کردن آن بهتر است به صورت دستی توسط فوم یا اسفنج آغشته به مواد شوینده عمل کنید. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتری را داشته تا با کمترین اشغال فضا به سادگی قابل حمل باشد. از خصوصیت دیگر جنس بدنه می توان به قابلیت تعمیر آن اشاره کرد تا خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی

تشک بادی بالش دار اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 273 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد. ابعاد ذکر شده می تواند دو الی دو و نیم نفر در خود برای خواب و دراز کشیدن جای دهد. این محصول با احتساب پمپ و دو بالش خود در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 3.2 کیلوگرمی عرضه می شود. لازم به ذکر است که هر چقدر باد بدنه را افزایش داده و قصد سفت تر کردن تشک را داشته باشید، به دلیل فشار وارد شده به درز ها و لایه های داخلی از مقدار تحمل وزن آن کاسته خواهد شد.

تشک بادی با پمپ و بالش

در پایان...

تشک بادی دو نفره سرمه ای اینتکس به همراه پمپ باد دستی و بالش بادی، از پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین تشک بادی برای خواب و استراحت در فضای باز و بسته محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول می تواند بهترین گزینه برای استفاده در انواع چادر مسافرتی نیز باشد. برای خرید تشک بادی دو نفره اینتکس کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
کف ضدآب
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...