تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد مدل 67796

از {{model.count}}

intex 67796 two person air mattress with pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس به همراه پمپ باد برقی دو کاره متصل شده از راحتی ترین تشک بادی تولید شده به همراه ویژگی هایی همچون ضد تعریق و طبی بودن که امکان استفاده را برای افراد بیمار نیز فراهم ساخته است. این تشک بادی دو نفره خانگی تنها در رنگ مشکی تولید شده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد یکی از با کیفیت ترین تشک بادی تولید شده جهت استفاده در منزل و محل کار بودن که توسط شرکت اینتکس عرضه می شود. این تشک بادی کامفورت طراحی و ساختار بدنه مشابه بسیاری دیگر از انواع تشک بادشو داشته با این تفاوت که از یک پمپ باد برقی روی بدنه خود بهره مند است. این پمپ باد قابلیت پمپاژ و مکش باد را با توان بالایی فراهم خواهد ساخت. استفاده از ستون های عمودی در داخل بدنه استحکام این تشک بادی بزرگسال را افزایش داده تا مانع از فرو رفتن سطح رویه شود. از طرفی ساختار مواج و مشبک در سطح رویه نیز با پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا خاصیت ضد تعریق بودن را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است که تشک بادی پمپ دار دو نفره با ابعاد (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) فضای لازم را برای استراخت و خواب راحت بزرگسالان فراهم خواهد ساخت. تشک بادی ضد تعریق دو نفره ساخته شده از متریال پلاستیک PVC بوده که متریال سبک و منعطف محسوب می شود. این نوع جنس بدنه در قسمت رویه خود یک روکش جیر داشته تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. برای سایر قسمت های بدنه نیز از روکش وینیل استفاده شده است تا به راحتی امکان تمیز کردن و شستشوی دستی را فراهم سازد.

از ویژگی های مهم در این متریال می توان به قابلیت استفاده در فضای باز و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. با توجه به ساختار مقاوم بدنه و کیفیت بالای متریال ، تحمل وزن این محصول به 273 کیلوگرم رسیده بنابراین می توان با خیالی راحت برای افراد سنگین وزن نیز استفاده کرد. برای خرید تشک بادی دو نفره با پمپ باد برقی کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
6.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...