تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باتری خور مدل 64778

از {{model.count}}

intex 64778 two person air mattress with battery pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس به همراه پمپ باد باتری خور مدل دو نفره با عرض کم تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که در میان جدید ترین تشک بادی سفری و خانگی قرار می گیرد. این تشک بادی پمپ دار با ویژگی هایی همچون ضد تعریق بودن و داشتن ویژگی فایبرتک در داخل بدنه توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود

تشک بادی دو نفره عرض کم اینتکس به همراه پمپ باد باتری خور یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که نه تنها در منزل و محل کار بلکه در مسافرت ها و استفاده در انواع چادر مسافرتی نیز کاربرد خواهد داشت. این تشک بادی پمپ دار در واقع طراحی و ساختار بدنه مشابه دو مدل دیگر خود داشته و تنها از نظر ابعاد با هم متفاوت هستند. ساختار رویه به صورت مواج در نظر گرفته شده تا با پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا از تعریق بالای افراد جلوگیری کند.

همچنین جهت افزایش استحکام و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه از لایه های فایبرتک در داخل بدنه استفاده شده که در تحمل وزن آن نیز موثر است. جهت راه اندازی آن یک دریچه باد دابل لاک در دیواره افقی بدنه تعبیه شده که علاوه بر پمپ باد همراه خود توسط پمپ های دیگر محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود. تشک بادی دو نفره مسافرتی اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC با روکش جیر در سطح رویه و روکش وینیل در قسمت کف و دیواره ها بوده از همین رو بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است.

این نوع متریال در برابر نور آفتاب ، برخورد آب و قرار گرفتن در شرایط دمایی متفاوت مقاوم بوده و از طرفی انعطاف پذیری بالای آن شرایطی را برای جمع کردن در ابعاد کوچکتر فراهم ساخته است از همین رو با کمترین اشغال فضا در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. تشک بادی دو نفره بزرگسال اینتکس با توجه به ابعاد و نوع متریال خود تحمل وزنی برابر با 273 کیلوگرم داشته به همین دلیل می توان با خیالی راحت برای افراد سنگین نیز استفاده نمود. جهت خرید تشک بادی دو نفره با پمپ باتری خود کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.9 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات
دارای پمپ باد باتری خور دو کاره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...