تشک بادی

تشک بادی دو نفره الیاف دار اینتکس مدل 64103

از {{model.count}}

intex 64103 fiber tech inflatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره الیاف دار اینتکس با کیفیت ترین تشک بادی 2 نفره تولید شده برای استراحت و خواب در منزل ، محل کار و حتی مسافرت ها می باشد. تشک بادی الیاف دار دارای لایه های فایبرتک در داخل بدنه بوده و رویه ای مواج و طبی دارد که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است.

تشک بادی دو نفره الیاف دار اینتکس مدل 64103 یکی از انواع تشک بادی الیاف دار تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) می باشد از همین رو بزرگترین تشک بادی الیاف دار محسوب می شود. این محصول دارای تحمل وزن 270 کیلوگرمی بوده که نشان دهنده کیفیت و استحکام بالای بدنه می باشد. تشک بادی دو نفره اینتکس از ساختار داخلی الیافی (فایبرتک) برخوردار بوده که تاثیر بسزایی در استحکام سطح رویه تشک می گذارد از فرو رفتن در زمان استفاده به داخل جلوگیری کند.

لایه های فایبرتک خاصیت طبی بودن برای این کالا فراهم ساخته و از طرفی به دلیل مواج بودن سطح رویه موجب پوشش بهتر اعضای بدن برای راحتی بیشتر شده است. این محصول دارای یک دریچه باد دابل لاک بوده که امکان راه اندازی توسط انواع پمپ باد محصولات بادی را فراهم می سازد.

تشک بادی طبی و الیاف دار اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که از از روکش جیر یا همان مخمل تنها برای سطح رویه استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. طراحی مواج و روکش جیر تاثیر بسزایی در کاهش تعریق افراد داشته به همین دلیل این کالا را به یک تشک بادی ضد تعریق تبدیل کرده است. این متریال که در تمامی انواع تشک بادی استفاده شده می تواند در حجم و اندازه های کوچکتری جمع شود از همین رو حمل و جا به جایی آن بخصوص در مسافرت ها به راحتی صورت می گیرد. برای خرید تشک بادی الیاف دار دو نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و محصول خود را ثبت سفارش کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.95 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای خاصیت طبی
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...