تشک بادی

تشک بادی دو تکه قفل دار اینتکس مدل 67743

از {{model.count}}

intex 67743 2 in 1 inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو تکه قفل دار اینتکس یک تشک بادی بسیار زیبا و با کیفیت با قابلیت تبدیل به تخت بادی می باشد که از تولیدات بسیار خوب شرکت intex بوده و در سال های 2019 و 2020 فروش بسیار خوبی را در بازار جهانی پشت سر گذاشته است. این محصول دارای تحمل وزن 135 کیلوگرم و بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخمل می باشد. در ادامه می توانید مشخصات بیشتری را از این محصول در سایت مستر اینتکس مشاهده بنمایید.

تشک بادی دو تکه قفل دار اینتکس مدل 67743 یک وسیله پر کاربرد و بسیار با کیفیت می باشد که در سال 2018 توسط شرکت intex تولید و روانه بازار شد. این محصول همانند سایر تشک بادی های به صورت مستطیلی شکل بوده و بدنه آن نیز به رنگ طوسی می باشد که به راحتی با تمامی دکوراسیون های درون منزل ست شده و جلوه خاصی به هر خانه ای می دهد. ساختار این تشک بادی به گونه ای بوده که هم قابل استفاده به عنوان دو عدد تشک بادی یک نفره و هم یک عدد تخت بادی یک نفره می باشد.

از این محصول می توان درون منزل و یا محل کار استفاده نمود. همچنین به علت کیفیت بسیار خوبی که در قسمت بدنه دارد و البته وزن بسیار مناسب آن قابل استفاده درون چادر مسافرتی می باشد. چرا که دارای ارتفاع بسیار مناسبی بوده و مانع از نفوذ رطوبت به بدن افراد می شود و می توان استراحت لذت بخشی را برای تمامی افراد فراهم سازد. ابعاد این تشک بادی دو تکه تشکیل شده است از طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 23 سانتی متر که در صورت یک تکه کردن آن و تبدیل آن به تخت خواب بادی ارتفاع آن چیزی حدود 46 سانتی متر می شود. تحمل وزن هر کدام از این تشک ها 135 کیلوگرم و وزن مجموع آن ها 6 کیلوگرم می باشد که با توجه به ابعاد بسته بندی بسیار مناسبی که این محصول داراست به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند به آسانی آن را حمل و جابجا بنمایند.

بدنه این تشک بادی از وینیل تولید شده است. وینیل که نام دیگر آن PVC است متریالی با دوام بالا بوده و مناسب ترین گزینه برای تولید محصولات بادی به شمار می رود. سطح هر کدام از این تشک ها دارای یک روکش مخمل بر روی بدنه ای که از وینیل تولید شده است بوده و این رویه به صورت مواج طراحی گردیده است که سبب ضد تعریق شدن تشک شده است و از عرق کردن بدن افراد در هنگام استراحت جلوگیری می کند. شما می توانید این تشک باید را با قیمتی مناسب و به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری بنمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع (هر تشک به صورت جداگانه)
23 سانتی متر
تحمل وزن
135 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات
قابل تبدیل به تخت خواب بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...