تشک بادی روی آب

تشک بادی داخل استخر اینتکس طرح دار مدل 59720

از {{model.count}}

intex 59720 pool floatable air mattress

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
440,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی داخل استخر اینتکس مدل طرح دار با عرض 69 سانتی متر از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین تشک بادی روی آب برای تفریحات استخری در سه طرح مختلف در نمایندگی اینتکس

تشک بادی داخل استخر اینتکس مدل طرح دار یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین تشک بادی روی آب تولید شده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که از کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود برخوردار می باشد. این دسته از تشک بادی استخری اینتکس شامل دو مدل با عرض 69 و عرض 76 سانتی متر بوده که تنها از نظر عرض بدنه با هم متفاوت می باشند. همانند مدل ساده طراحی بدنه اصلی نیز به صورت مستطیلی بوده و از یک بالش بادی متصل به بدنه برخوردار می باشد تا هنگام دراز کشیدن روی آن احساس بسیار راحت تری داشته باشید.

طراحی مواج قسمت رویه تشک استخر از دیگر ویژگی های مربوط به ساختار بدنه اصلی بوده که علاوه بر پوشش بدن افراد از ایجاد حالت لغزنده نیز جلوگیری خواهد کرد. برای باد زدن به این محصول می بایست از دو دریچه مجزا اقدام کنید. یک دریچه باد در قسمت بالش و دریچه باد دیگر برای راه اندازی بدنه اصلی در نظر گرفته شده است. بهترین پمپ باد برای راه اندازی این محصول پمپ باد دستی بوده از همین رو نیازی به هزینه های بیشتر برای خرید پمپ باد برقی نخواهد بود.

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دولایه بوده که سبک ترین متریال مورد استفاده در انواع تشک بادی روی آب می باشد. این نوع متریال تحمل و مقاومت خوبی در برابر دما و فشار آب داشته و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی نخواهد دید بنابراین بهترین گزینه برای استفاده در فصول گرما و در فضای باز خواهد بود. از ویژگی های مهم در این نوع جنس بدنه می توان به انعطاف پذیری بالا جهت جمع شدن تشک در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی اشاره کرد.

تشک داخل استخر اینتکس طرح دار دارای ابعاد (طول: 183 سانتی متر ، عرض: 69 سانتی متر ، ارتفاع: 12 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 100 کیلوگرم وزن را تحمل کند. این مقدار تحمل وزن مناسب نشان دهنده کیفیت ساخت بالای این تشک بادی روی آب می باشد. با توجه به وزن و حجم کم این کالا امکان حمل آن توسط یک ساک دستی کوچک نیز فراهم خواهد بود. برای خرید تشک بادی داخل استخر طرح دار با عرض 69 سانتی متر کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا درب منزل خود تحویل بگیرید.

طول
183 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
ارتفاع
12 سانتی متر
تحمل وزن
۸۰ کیلوگرم
وزن
600 گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای طرح های مختلف
دارای بالش سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...