تشک بادی

تشک بادی تک نفره بالش دار اینتکس مدل 64141

از {{model.count}}

intex 64141 air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 1 نفره بالش دار اینتکس در رنگ مشکی، از جدید ترین تشک بادی با ساختار فایبرتک عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد. این محصول برای استفاده در منزل، محل کار و همچنین برای مسافرت ها جهت استراحت های طولانی مدت و خواب بسیار کاربردی خواهد بود. داشتن رویه ای مواج و ضد تعریق به همراه بالش بادی سرخود و همچنین دریچه باد مجزا از ویژگی های خوب این تشک بادی سفری محسوب می شود.

تشک بادی 1 نفره اینتکس مدل بالش دار یکی از جدید ترین تشک بادی خانگی و مسافرتی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس می باشد. این محصول در میان با کیفیت ترین مدل های تولید شده قرار گرفته زیرا از ساختار فایبرتک در داخل بدنه خود بهره می برد. فایبرتک یا همان الیاف شمعی به کار رفته در داخل بدنه، استحکام بالایی را ایجاد کرده و مانع از فرو رفتن سطح رویه در زمان خواب خواهد شد. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به ساختار مواج رویه برای جریان پیدا کردن هوا جهت جلوگیری از تعریق بالای افراد و همچنین بالش بادی سرخود آن اشاره نمود.

جنس و متریال ساخت این تشک بادی بزرگسال از پلاستیک PVC بوده که از روکش وینیل برای قسمت کف و دیواره ها و از روکش جیر برای سطح رویه استفاده شده تا محلی راحت برای خواب ایجاد کند. این متریال دارای وزن سبک 2.7 کیلوگرمی بوده و امکان جمع شدن در ابعاد بسیار کوچکتر را خواهد داشت از همین رو بهترین گزینه برای استفاده در سفر های کمپ خواهد بود. گفتنی است که این متریال قابلیت تعمیر نیز داشته بنابراین در صورت آسیب دیدن تشک خود می توانید اقدام به ترمیم و استفاده مجدد از آن کنید.

ابعاد راه اندازی شده تشک بادی الیاف دار مشکی اینتکس برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر: ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده و طبق ظرفیت و کیفیت ساخت خود قادر است تا مقدار 136 کیلوگرم وزن را تحمل کند بنابراین برای افراد سنگین وزن نیز قابل استفاده می باشد. این محصول به همراه خود یک ساک حمل نیز داشته که در کمتر مدل های تولید شده از انواع تشک بادی دیده می شود. برای خرید تشک بادی 1 نفره بالش دار مشکی رنگ کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

تشک بادی تک نفره بالش دار اینتکس، یکی از جدید ترین تشک بادی مسافرتی و خانگی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت استراحت و خواب در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای مدل دو نفره نیز بوده تا از نظر ابعاد و ظرفیت انتخاب های مورد نظر خود را داشته باشید. یک تشک بادی قابل حمل به دلیل داشتن وزن سبک، حجم کم، کیفیت ساخت مناسب، قیمت مقرون به صرفه، راه اندازی و جمع شدن سریع و آسان باعث شده تا طرفداران زیادی به خود جذب کند زیرا که به سرعت فضایی برای استراحت های طولانی مدت برای شما در منزل، محل کار، ویلا، باغ و حتی داخل انواع چادر مسافرتی ایجاد می کند. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر جزئیات ساخت تشک بادی 1 نفره اینتکس خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

تشک بادی 1 نفره اینتکس

طراحی و ساخت تشک بادی

طراحی و ساختار ظاهری بدنه تشک بادی بالش دار اینتکس به صورت مستطیلی و مشابه با سایر تشک ها و تخت خواب بادی بوده و از رویه ای مواج و موازی شکل برخوردار می باشد تا هنگام خواب و دراز کشیدن اعضای بدن را به خوبی پوشش داده و با عبور دادن جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. در این بین یک بالش بادی سرخود و متصل به بدنه در قسمت فوقانی تشک تعبیه شده که با باد زدن به این محصول، بالش سرخود به صورت خودکار شکل خواهد گرفت. روی دیواره افقی بدنه اصلی یک دریچه هوای دابل لاک تعبیه شده که امکان راه اندازی توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی را به مصرف کنندگان می دهد.

جنس و متریال تشک بادی

جنس بدنه اصلی تشک بادی سبک اینتکس از پلاستیک PVC نرم و با دوام با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که در قسمت های بیرونی استفاده شده است. از روکش وینیل برای کف و دیواره ها جهت ضد آب کردن بدنه و از روکش جیر برای سطح رویه به منظور ایجاد فضایی نرم و راحت استفاده شده است. این بدنه ساختار ضخیم و مقاومی داشته و با توجه به ساختار فایبرتک به کار برده شده در داخل بدنه مانع از فرو رفتن سطح رویه تشک در زمان استفاده خواهد شد. همچنین این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری جمع شده و حتی در صورت آسیب دیدن امکان تعمیر و استفاده مجدد از آن فراهم خواهد بود بنابراین جای نگرانی بابت یک بار مصرف بودن آنها نخواهد بود.

تشک بادی اینتکس بالش دار

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی

ابعاد تشک بادی اینتکس یک نفره برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان خواهد بود. تحمل وزن این تشک با توجه به نوع متریال و ابعاد به 136 کیلوگرم رسیده تا خیال مصرف کنندگان سنگین وزن را بابت استفاده از این تشک راحت کند. کالایی که در یک پکیج کوچک بسته بندی شده و با وزن 2.6 کیلوگرم عرضه می شود از همین رو حتی توسط یک کوله پشتی کوهنوردی حجم بالا نیز قابل حمل خواهد بود.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره بالش دار اینتکس تولید شده تنها در رنگ مشکی، یکی از با کیفیت ترین تشک قابل حمل و پرتابل عرضه شده در بازار محصولات بادی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس به فروش می رسد. این تشک بهترین گزینه برای استراحت و خواب های روزمره شما چه در فضای بسته و ثابت و چه در مسافرت ها و داخل چادر مسافرتی خواهد بود. برای خرید تشک بادی اینتکس می توانید به روش آنلاین، تلفنی و یا حضوری اقدام کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دریچه باد دابل لاک
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...