تشک بادی

تشک بادی تک نفره اینتکس مدل 66767

از {{model.count}}

intex air mattress 66767

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 1 نفره اینتکس مدل 66767 از محصولات با کیفیت فروشگاه اینتکس مستر اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مخملی تهیه شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. تحمل وزن بالا، ابعاد بسته بندی کوچک و وزن کم نیز از ویژگی های این تشک بادی intex بشمار می رود. دریچه باد استاندارد تعبیه شده برای محصول نیز به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با تمام پمپ های باد شرکت اینتکس و بست وی محصول را باد نمایید.

تشک بادی تک نفره اینتکس یک محصول کاربردی و با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده های طولانی مدت و استراحت های شما در مسافرت ها و یا کمپینگ ها می باشد. این ویژگی به کمک وزن کم بسته بندی محصول و همچنین بسته بندی کوچک به ارمغان آمده است که به شما امکان جابجایی ساده محصول را خواهد داد. متریال استفاده شده در ساخت و تولید این تشک بادی اینتکس از پی وی سی (وینیل) می باشد که دارای تحمل وزن بالایی در برابر برخورد با سطح زمین و فشارهای ناشی از استراحت های طولانی مدت می باشد. 

همچنین در بخش کف این تشک بادی اینتکس از پی وی سی چرمی ضدآب تهیه شده است و می تواند گزینه مناسبی برای استفاده هایی همچون تشک بادی برای سفر و کمپ باشد. رویه استفاده شده برای این محصول نیز از پی وی سی وینیل با روکش جیر تهیه شده است تا علاوه بر استحکام بالا، قابلیت ضدتعریق بودن نیز به محصول ببخشد تا بتوانید ساعات طولانی تری از این تشک بادی استفاده نمایید. اطلاعات تکمیلی و یا سوالات خود را می توانید از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته شده با همکاران ما در بخش فروش درمیان بگذارید تا محصول ایده آل برای استفاده های خود در اختیار داشته باشید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
137 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...