تشک بادی

تشک بادی تاجدار بست وی مدل 67397

از {{model.count}}

bestway 67397 inflatable mat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی تاجدار بست وی از سری تشک بادی طبی های کمپانی bestway می باشد که از تولیدات جدید و بسیار با کیفیت این شرکت بوده که دارای بدنه ای از وینیل و رویه ای مواج و ضد تعریق می باشد که مناسب استفاده تمامی افراد در تمامی رده های سنی بوده که می توانید برای مشاهده مشخصات دقیق تر این تشک بادی طبی به ادامه مطلب در سایت مستر اینتکس، فروشگاه تشک بادی مراجعه بنمایید.

تشک بادی تاجدار بست وی مدل 67397 از تشک بادی طبی های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2020 روانه بازار جهانی شد و توانست در همان بدو ورود به بازار فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و به یکی از تشک بادی های این شرکت در بازار جهانی تبدیل شود. این محصول به دلیل طراحی خاص و بسیار زیبایی که دارد و همینطور کیفیت بالای آن در طراحی بدنه باعث شده است تا رضایت تمامی خریداران را جلب کرده و به محصولی محبوب در میان خریداران محصولات بادی تبدیل شود.

از این تشک بادی می توان برای استراحت تمامی افراد، مخصوصا افراد سالمند و افرادی که از درد های عضلانی همانند کمرد درد رنج می برند استفاده نمود. چرا که این محصول به صورت طبی ساخته و پرداخته شده است و می تواند درد های عضلانی افراد را تسکین ببخشد. جنس بدنه این محصول از وینیل تولید شده است. قسمت کف تشک بادی از وینیل دو لایه و ضد آب، قسمت دیواره آن از وینیل براق و سطح تشک بادی طبی نیز از وینیل با روکش مخمل.

رویه این محصول نیز به صورت مواج طراحی شده است و بر روی خود دارای تعدادی شیار می باشد که با وجود این شیار ها هنگامی که فرد بر روی تشک بادی قرار میگیرد یک فشای بسیار کمی بین بدن فرد و سطح تشک بادی بست وی ایجاد شده که باعث جریان یافتن هوا از این قسمت می شود و با این کار از عرق کردن بدنه به هنگام استراحت و قرار گرفتن طولانی مدت بر روی تشک جلوگیری می نماید. شما می توانید این تشک بادی ارزان را از فروشگاه تشک بادی مستر اینتکس به همراه خدمات پس از فروش خریداری بنمایید.

طول
234 سانتی متر
عرض
163 سانتی متر
ارتفاع
78 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...