تشک بادی

تشک بادی اینتکس 2 نفره مدل 64108

از {{model.count}}

intex 64108 inflatable air mattress

تعداد
نوع
2,420,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی اینتکس 2 نفره یک تشک بادی طبی و تشک بادی مخصوص بیمار می باشد که برای تمامی افراد و تمامی رده سنی ها قابل استفاده بوده و می توانند به وسیله آن به درد های عضلانی خود تسکین بخشیده و یا پیشگیری کنند. در ادامه ی مطلب با مشخصات دقیق تری از این تشک بادی 2 نفره همراه شما خواهیم بود.

تشک بادی اینتکس 2 نفره مدل 64108 یک جایگزین بسیار خوب برای تشک های ثابت می باشد که از مزیت هایی متعددی همچون پرتابل بودن و سبک بودن برخوردار بوده و به شما امکان جابجایی آسان آن را می دهد. این تشک بادی به دلیل حجم بسته بندی کوچکی که دارد به راحتی قابل حمل بوده و می توان آن را با خود به مکانی دیگر نیز برد. علاوه بر منزل و محل کار این محصول قابل استفاده در سفرها، کمپینگ ها و درون چادر مسافرتی می باشد و از انتقال رطوبت زمین به بدن افراد جلوگیری می کند. بدنه ای این محصول از PVC تولید شده که مقاومت بالایی در برابر فشار داشته و از دوام بسیار بالایی برخوردار است. قسمت کف و دیواره این تشک بادی 2 نفره از وینیل طرح چرم بوده و قسمت سطحی آن نیز دارای یک روکش مخمل است.

رویه تشک بادی طبی به صورت مواج طراحی و تولید شده است که با دارا بودن این قابلیت باعث جریان یافتن هوا شده و مانع از عرق کردن بدن می شود. ساختار این محصول همانند سایر تشک ها به صورت مستطیل بوده که از ابعادی همانند طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر برخوردار است. تحمل وزن آن نیز 272 کیلوگرم بوده و همانطور که از نام آن پیداست دارای ظرفیت 2 نفر می باشد. شما می توانید این تشک بادی 2 نفره اینتکس را از فروشگاه تشک بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

تشک بادی اینتکس دو نفره مدل 64108 از محصولات پرطرفدار و با کیفیت برند intex می باشد که دارای بدنه ای مقاوم بوده و مناسب برای استفاده های متنوع از جمله استفاده در چادر مسافرتی می باشد که در ادامه به توضیح درباره محصول و بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.


طراحی و ساخت تشک بادی

طراحی این تشک بادی ۲ نفره اینتکس همانند اکثر تشک بادی های شرکت intex بوده و دارای طراحی مستطیلی با ابعاد استاندارد می باشد. این طراحی سبب این شده است تا بتوانید از این محصول در چادر مسافرتی نیز قابل استفاده باشد و در سفرهای خود استراحت لذت بخشی را تجربه نمایید. در قسمت پایین محصول و بر روی بدنه دریچه باد تعبیه شده است که توسط آن و به کمک انواع پمپ های برقی، پدالی و یا دستی توانایی باد کردن محصول را خواهید داشت. همچنین این دریچه باد بصورت دابل لاک بوده و عمل باد کردن محصول را برای شما ساده تر خواهد کرد. شیارهای طولی استفاده شده بر روی محصول نیز به شما در هنگام استفاده کمک بسزایی خواهد نمود تا استراحت لذت بخشی را تجربه نمایید.


جنس بدنه و ابعاد تشک بادی

بدنه این تشک بادی دو نفره از پی وی سی دولایه بوده که قسمت کف محصول بصورت چرمی طراحی شده است تا توانایی مقاومت در برابر برخورد آب و رطوبت را داشته باشد و بتوانید از این کالا در فضاهای باز همچون چادر مسافرتی استفاده کنید و در مسافرت های خود استراحت لذت بخشی را تجربه نمایید. استفاده از پی وی سی وینیل به همراه روکش مخملی نیز موجب این شده است تا این محصول به یک تشک بادی ضدتعریق تبدیل شود و توانایی استراحت های طولانی مدت همچون خواب دائم و شب را به شما ببخشد. این مخمل استفاده شده به همراه شیارهای طولی موجب رد و بدل شدن استاندارد هوا در بخش کمر شما خواهد شد و حس خوبی را به شما القا خواهد کرد. ابعاد استاندارد این تشک نیز یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن بشمار می رود که به شما در جابجایی و استفاده در مکان های مختلف کمک بسزایی خواهد نمود. طول این تشک بادی دو نفره ۱۹۱ سانتی متر، عرض ۱۳۷ سانتی متر و ارتفاع ۲۵ سانتی متر می باشد که فضای قابل توجهی را در اختیار شما قرار خواهد داد.


وزن و تحمل وزن تشک بادی

وزن این تشک بادی ۲.۶ کیلوگرم بوده و می تواند در جابجایی و حمل و نقل محصول به شما کمک بسزایی کند و بتوانید محصول را در مسافرت ها به همراه خود حمل کنید. تحمل وزن ۲۷۲ کیلوگرمی تشک نیز یکی از ویژگی های این تشک محسوب می شود که به شما امکان استفاده بدون نگرانی را خواهد داد. البته به کمک کم کردن باد محصول می توانید مقداری این تحمل وزن را نیز افزایش دهید که البته توسط شرکت اینتکس توصیه نمی شود. 


پرسش و پاسخ

  1. بهترین روش برای طول عمر این تشک بادی چیست؟ جهت نگهداری بهتر و افزایش طول عمر تشک بادی مورد نظر می بایست این محصول را در سطوحی صاف و بدون شی تیز راه اندازی و استفاده کنید. به مقدار تحمل وزن استاندارد ذکر شده توجه داشته و از انجام حرکات پرشی و جامپ کردن روی آن بپرهیزید. جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز و داغ به بدنه و باد زدن استاندارد به آن از دیگر مواردی بوده که در حفظ سلامتی طولانی مدت این تشک موثر خواهد بود.
  2. دلیل تحلیل رفتن مقداری از باد تشک پس از چند ساعت استفاده چیست؟ این مورد در استفاده های ابتدایی از تشک بادی مورد نظر به دلیل نو بودن اتفاق افتاده که موردی طبیعی محسوب می شود. دمای هوا نیز در تحلیل رفتن مقدار کم باد تشک اینتکس نیز موثر بوده اما به گونه ای نخواهد بود که غیر قابل استفاده باشد در نتیجه نگرانی بابت آسیب دار بودن تشک خود وجود نخواهد داشت.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره اینتکس دارای بدنه ای با کیفیت بالا و همچنین کف مقاوم در برابر آب می باشد که به شما امکان استفاده در فضاهای باز را نیز خواهد داد. وزن کم و تحمل وزن بالا نیز از دیگر ویژگی های این کالا بشمار می رود. طراحی و رنگ های استفاده شده در تولید کالا نیز یکی دیگر از نقاط قوت کالا محسوب می شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره این کالا و یا محصولات دیگر می توانید با مشاورین فروش محصولات بادی اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
272 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی مخملی
جنس کناره
پی وی سی چرمی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
2.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
کف ضدآب
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...