تشک بادی

تشک بادی الیاف دار 2 نفره مدل 64709

از {{model.count}}

intex 64709 inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی الیاف دار 2 نفره مدل 64709 از سری محصولات اینتکس می باشد که از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار بوده و بدنه آن نیز تولید شده از وینیل می باشد. سطح تشک بادی دو نفره به صورت مواج طرحی گردیده است که دارای قابلیت ضد تعریق است. عرض این تشک بادی 152 سانتی متر بوده و مناسب برای استفاده 2 نفره طراحی گردیده است. در ادامه اطلاعات دقیق تری از این محصول قرار داده شده است که می توانید مشاهده بنمایید.

تشک بادی الیاف دار 2 نفره مدل 64709 از سری تولیدات بسیار موفق و با کیفیت شرکت intex می باشد که به تازگی تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این تشک بادی به دلیل ساختار طبی و طراحی بسیار شیک و زیبایی که دارد توانست تا در همان ابتدای کار فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به یکی از تشک بادی های پر فروش این شرکت در سال های 2020 و 2021 تبدیل شود. این تشک بادی دو نفره دارای ساختار طبی می باشد. طبی بودن آن باعث شده است که تا مورد استفاده افراد بسیار زیادی قرار بگیرد.

این محصول گزینه ای مناسب برای استراحت افرادی می باشد که از درد هایی نظیر کمر درد، گردن درد و پا درد رنج می برند. البته برای افراد دیگر نیز بسیار مناسب می باشد. چرا که از دچار شدن آن ها به درد ها و انواع اسپاسم پیشگیری می کند. ابعاد این محصول نیز همانند دیگر تشک های اینتکس بوده که عبارت است از طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر. از لحاظ ظاهری، این تشک بادی شباهت بسیاری را نسبت به تشک بادی با مدل 64708 داشته و تنها تفاوت آن ها در عریض بودن مدل 64709 می باشد. تحمل وزن این محصول نیز 273 کیلوگرم بوده و به خوبی می تواند وزن 2 نفر را تحمل کند.

از تشک بادی دو نفره اینتکس می توان در فضا های مختلفی همانند منزل، اتاق خواب، محل کار، خانه های دانشجویی و ... استفاده نمود. همچنین این تشک، گزینه مناسبی برای استفاده در مسافرت ها و کمپینگ ها می باشد. چرا که با ارتفاع مناسبی که دارد مانع از در تماس بودن رطوبت با بدن در حین استراحت درون چادر مسافرتی می گردد. شما می توانید تشک بادی الیاف دار را از فروشگاه تشک بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید تشک بادی و یا اطلاع از قیمت تشک بادی با همکاران ما در این شرکت در تماس باشید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...