تشک بادی روی آب

تشک بادی استخر فلامینگو طرح دار اینتکس مدل 57559

از {{model.count}}

intex 57559 flamingo pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخر فلامینگو طرح دار یک تشک بادی روی آب و تشک استخری می باشد که برای خرید تشک بادی استخر و اطلاع از قیمت و مقایسه آن با سایر شناور بادی ها می توانید ادامه مطلب را مطالعه کرده و اطلاعات مفیدی را در مورد این محصول کسب بنمایید.

تشک بادی استخر فلامینگو طرح دار اینتکس مدل 57559 یک تشک بادی روی آب بسیار جذاب و قابل استفاده به عنوان تشک استخری می باشد که از تولیدات شرکت اینتکس بوده و در سال 2019 برای اولین بار تولید و روانه بازار شده. این تشک روی آب به شکل یک فلامینگو بوده و دارای رنگ بدنه صورتی و بدنه ای طرح دار می باشد که یکی از جذاب ترین مدل های تشک بادی استخر به شمار رفته و توانسته است تا به واسطه جذابیت بالا و کیفیت بسیار خوب به یکی از محصولات پر فروش شرکت intex در سال 2020 تبدیل شود.

از این محصول می توان در تمامی فضاها اعم از استخر، کنار استخر، استخر پیش ساخته، دریاچه، ساحل و ... استفاده نمود. شناور استخر طرح فلامینگو محدودیت سنی نداشته و مناسب استفاده کودکان و بزرگسالان می باشد که می تواند به وسیله آن تفریحات آبی بی نظیری را تجربه کنند. بدنه تشک استخری اینتکس از وینیل تولید شده است. وینیل یکی از مرغوب ترین متریال ها برای تولید محصولات بادی بوده که بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی همانند intex و bestway از آن برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.

در دو طرف نشیمنگاه این شناور دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده است و با وجود آن ها می توان تعادل خود را بر روی آب به خوبی حفظ نمود. ابعاد این محصول نیز از طول: 142 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر و ارتفاع: 97 سانتی متر تشکیل شده است و از تحمل وزن 40 کیلوگرم برخوردار می باشد. از دیگر مزیت های این تشک بادی استخری می توان به وزن و ابعاد مناسب آن اشاره نمود که به افراد این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانند آن را جا به جا و به مکانی دیگر منتقل بنمایند. شما می توانید برای خرید تشک بادی استخر و اطلاع از قیمت تشک بادی استخر از طریق سایت نمایندگی اینتکس و فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام نموده و یا با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
142 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
97 سانتی متر
تحمل وزن
40 کیلوگرم
وزن
1.68 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان و بزرگسالان
دارای دستگیره حفظ تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...