تشک بادی روی آب

تشک بادی استخر بست وی طرح لیمو مدل 43246

از {{model.count}}

bestway 43246 pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخر بست وی طرح لیمو تولید کمپانی Bestway و یک تشک بادی روی آب بسیار با کیفیت می باشد که بدنه آن تولید شده از PVC و تحمل وزن آن 90 کیلوگرم می باشد. این محصول قابل خرید در سایت نمایندگی اینتکس مستر اینتکس، تنها فروشگاه اینتکس در ایران عرضه می گردد. در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول را مشاهده خواهید کرد.

تشک بادی استخر بست وی طرح لیمو مدل 43246 از سری تولیدات سال 2020 شرکت بست وی می باشد که به علت طراحی خاص و کیفیت بدنه بسیار بالایی که دارد توانسته است تا طی این سال ها فروش بسیار خوبی را داشته و به یکی از تشک بادی روی آب های این شرکت تبدیل شود. این تشک روی آب مناسب استفاده یک نفر بوده و می توان از آن درون استخر، استخر پیش ساخته، دریاچه، دریا و ... استفاده نمود. بدنه ی این تشک بادی استخر نیز همچون دیگر محصولات بادی بست وی از وینیل تولید شده است. وینیل که نام دیگر PVC می باشد، متریالی درجه 1 و بسیار عالی برای تولید محصولات بادی به شمار رفته و از دوام بسیار خوب و مقاومت بالا در برابر تابش مستقیم آفتاب برخوردار است.

همانطور که در تصاویر و نام محصول پیداست این تشک استخر به طرح یک تکه از لیمو بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ سبز می باشد که زیبایی بالایی را دارا بوده و جلوه ی خاصی به عکس های شما درون استخر می دهد. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از طول: 171 سانتی متر، عرض: 89 سانتی متر و ارتفاع: 18 سانتی متر. تحمل وزن تشک روی آب نیز 90 کیلوگرم بوده و وزن آن 1 کیلوگرم می باشد. وزن این محصول با توجه به ابعاد بسته بندی بسیار مناسبی که دارد باعث شده است تا این تشک روی آب به راحتی قابل حمل شده و بتوان آن را در هنگام نیاز به مکانی دیگر منتقل نمود. شما می توانید برای راهنمایی بیشتر و کسب اطلاعات دقیق تر با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
171 سانتی متر
عرض
89 سانتی متر
ارتفاع
18 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
1.1 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب بزرگسالان و کودکان
دارای رویه مواج
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...