تشک بادی روی آب

تشک بادی استخر اینتکس طرح برگ مدل 58782

از {{model.count}}

intex 58782 palm leaf inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخر اینتکس طرح برگ مدل 58782 یکی از تشک بادی روی آب های جذاب و بسیار زیبای شرکت intex می باشد که دارای طرح سه بعدی برگ بوده و بدنه آن تولید شده از وینیل می باشد. این محصول تولید سال 2022 شرکت اینتکس به شمار رفته و به تازگی روانه بازار شده است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی استخر اینتکس طرح برگ مدل 58782 یکی از جذاب ترین و زیبا ترین تشک بادی استخر های تولید شده توسط شرکت intex می باشد که از سال 2018 تولید و در بازار عرضه می شده است. این بار شرکت اینتکس با بالا بردن ضخامت بدنه این محصول بار دیگر در سال 2022 این محصول را تولید و روانه بازار کرده است. این تشک بادی روی آب دارای طرح سه بعدی برگ بوده که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. از این محصول می توان برای تفریحات تابستانی داخل استخر در کنار دوستان و خانواده بهره برد.

جنس بدنه این تشک بادی استخر ارزان همانند دیگر محصولات بادی اینتکس تولید شده از وینیل می باشد. وینیل یا پی وی سی، متریالی بوده که مناسب ترین گزینه برای تولید محصولات بادی به شمار رفته و تمامی کمپانی های بزرگ تولید کننده محصولات بادی از آن برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. این متریال دارای دوام بسیار خوب در برابر تابش مستقیم خورشید بوده و این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سالیان سال از این محصول استفاده بنمایید.

ابعاد این تشک بادی روی آب ارزان عبارت می باشد از طول: 206 سانتی متر، عرض: 132 سانتی متر و ارتفاع: 20 سانتی متر. تحمل وزن آن نیز 100 کیلوگرم بوده و دارای وزن بسته بندی بسیار سبکی می باشد که به افراد امکان حمل و جابجایی آسان آن را داده است. شما می توانید برای خرید تشک بادی استخر و مشاهده قیمت تشک بادی استخر به سایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

تشک بادی استخری اینتکس با طرح برگ، یکی از جدید ترین تشک بادی روی آب عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان برای تفریحات روی آب های کم عمق کاربرد خواهد داشت. از آنجایی که تشک بادی روی آب در مدل های متنوعی توسط برند اینتکس و بست وی تولید شده به همین دلیل بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. تشک روی آب برگ نیز از آن دسته محصولات تفریحی پر طرفدار بوده که معمولا در استخر های روباز و در فصول گرما مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

تشک بادی روی آب اینتکس

طراحی و ساخت تشک بادی استخر

همانطور که در تصاویر این محصول نیز قابل مشاهده بوده طراحی بدنه مشابه یک برگ بزرگ می باشد. در قسمت میانی چند فضای باز کوچک به کار برده شده و در قسمت انتهایی نیز یک ساقه بادشو متصل به بدنه وجود دارد از همین رو نهایت تعادل را روی آب خواهد داشت. این محصول دارای یک دریچه هوا بوده که از طریق همین دریچه توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود. با توجه به ساختار مواج در قسمت رویه، مانع از سر خوردن افراد در زمان استفاده خواهد شد.

تشک روی آب طرح برگ

جنس و متریال تشک بادی استخر

جنس و متریال تشک روی آب بزرگسال اینتکس از پلاستیک پی وی سی وینیل با ساختار دو لایه بوده که دارای دوام بسیار خوبی در مقابل دمای متفاوت آب و نور آفتاب خواهد داشت. این متریال که رایج ترین نوع جنس بدنه برای تولید انواع محصولات بادی شناخته شده، از دوام خوب و انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد تا در ابعاد کوچکتری جمع شده و به سادگی حمل شود. از ویژگی های مهم دیگر متریال پی وی سی، قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن خواهد بود. این ویژگی خیال شما را در برابر یک بار مصرف نبودن این محصول و مدل های دیگر راحت خواهد کرد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی استخر

ابعاد تشک بادی برگ اینتکس در حالت باد شده برابر با (طول: 206 سانتی متر، عرض: 132 سانتی متر، ارتفاع: 20 سانتی متر) بوده که می تواند برای سنین مختلف استفاده شود. داشتن تحمل وزن 100 کیلوگرمی نشان دهنده کیفیت ساخت بالای آن خواهد بود. گرجه هر چقدر باد بدنه را افزایش دهید به دلیل فشار زیاد وارد شده روی درز ها از مقدار تحمل وزن کاسته خواهد شد. تشک استخری اینتکس در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 2 کیلوگرمی عرضه می شود.

تشک استخر بزرگسال

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح برگ اینتکس در یک مدل و یک رنگ تولید و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. برای خرید تشک بادی استخری کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در فرشگاه مستر اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
۲۰۶ سانتی متر
عرض
۱۳۲ سانتی متر
ارتفاع
۲۰ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...