تشک بادی روی آب

تشک بادی استخری بست وی مدل 44037

از {{model.count}}

bestway 44037 Tropical Beverage floatable air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخری بست وی تولید شده در دو طرح مختلف (طرح نوشیدنی تابستانی) از شیک ترین تشک بادی روی آب ساده عرضه شده با رویه مواج به همراه یک محفظه بطری مناسب برای تفریحات آبی تابستانی بزرگسالان در آب های کم عمق و آرام مانند استخرها عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تشک بادی استخری بست وی تولید شده در دو طرح مختلف (طرح نوشیدنی های تابستانی) یکی از شیک ترین تشک بادی روی آب تولید شده برای تفریحات آبی در انواع استخر ها برای سنین بزرگسال می باشد. طراحی و ساختار بدنه هر دو مدل مشابه هم بوده و بیشتر از نظر طرح های استفاده شده ظاهری با هم متفاوت هستند. ساختار رویه نیز به صورت مواج در نظر گرفته شده تا هنگام استفاده از لیز خوردن روی آن به داخل استخر جلوگیری شود.

هر دو مدل از تشک استخری بست وی دارای یک محفظه مخصوص بطری و ماگ بوده که برای قرار دادن وسیله های کوچک و کاربردی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 190 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان می باشد. با توجه به این ابعاد تحمل وزن هر تشک روی آب ارزان بست وی به 90 کیلوگرم رسیده که نسبت به ابعاد و متریال خود مقداری قابل قبول محسوب می شود. گقتنی است که هر مدل در یک بسته بندی مجزا با وزن 1.4 کیلوگرمی توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی روی آب استخر بست وی دارای جنس بدنه ای از پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که ساختار بدنه دو لایه را ایجاد کرده است. این نوع متریال دارای انعطاف پذیری بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر بوده تا به راحتی در مسافرت ها نیز با کمترین اشغال فضا حمل شود. از ویژگی های دیگر این نوع جنس بدنه می توان به مقاوم بودن در برابر نور آفتاب ، دما و فشار آب اشاره کرد. همچنین به دلیل داشتن قابلیت تعمیر این محصول از حالت یک بار مصرف بودن خارج خواهد بود.

این محصول توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی بوده از همین رو برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید از پمپ باد دستی کوچک نیز استفاده نمایید. برای خرید تشک بادی استخری بست وی در دو طرح مختلف کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
190 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
1.4 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای یک محفظه بطری
مناسب تفریحات تابستانی در استخر ها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...