تشک بادی روی آب

تشک بادی استخری بست وی مدل 43391

از {{model.count}}

bestway 43391 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخری بست وی با طرح خورشید، از جدید ترین تشک بادی روی آب عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی بزرگسالان در آب ها کم عمق مانند استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوب نسبت به قیمت خود بوده و از طراحی رویه مواج به همراه طناب نجات بهره مند است.

تشک بادی استخری بست وی با طرح خورشید، یکی از جدید ترین تشک بادی روی آب تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای سنین بزرگسال عرضه شده است. این محصول ساختار رویه مواج داشته به همین دلیل موجب جلوگیری از سر خوردن افراد در زمان استفاده خواهد شد. این محصول توسط یک دریچه باد مجزا راه اندازی شده و از یک طناب حمل و نجات نیز روی بدنه برخوردار است. ابعاد باد شده آن برابر با (قطر: 226 سانتی متری) بوده و تا مقدار 90 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین بهترین گزینه برای استفاده سنین بزرگسال خواهد بود.

جنس و متریال ساخت تشک روی آب طرح خورشید از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاوم می باشد. این متریال انعطاف بالایی داشته تا در ابعاد کوچکتری جمع شود از همین رو با توجه به داشتن وزن بسته بندی 2.6 کیلوگرمی خود به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. بهترین فضای استفاده از این تشک بست وی، آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها خواهد بود. برای خرید تشک بادی استخری بزرگسال بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۲۲۶ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۲.۶ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای طناب نجات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...