تشک بادی روی آب

تشک بادی استخری بست وی مدل 43015

از {{model.count}}

bestway 43015 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخری بست وی با طرح حفره دار، یکی از جدید ترین تشک بادی روی آب مخصوص سنین بزرگسالان محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این تشک استخری بادشو دارای بالش بادی سرخود نیز بوده تا محلی راحت برای ریلکس و شناور ماندن روی آب داشته باشید.

تشک بادی استخری بست وی با طرح حفره دار، یکی از جدید ترین تشک بادی روی آب عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی استفاده می شود. این محصول همانطور که اشاره کردیم از طراحی رویه حفره دار برخوردار بوده به همین دلیل ظاهر متفاوتی را به این محصول نسبت به مدل های مشابه خود داده است. قسمت فوقانی بدنه یک برآمدگی بادشو تعبیه شده که به عنوان بالش بادی سرخود استفاده می شود به همین دلیل محلی راحت برای ریلکس کردن روی آب فراهم خواهد ساخت. ابعاد باد شده این تشک استخری بست وی برابر با (طول: 188 سانتی متر، عرض: 71 سانتی متر) بوده و تا مقدار 90 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین برای سنین بزرگسال نیز قابل استفاده خواهد بود.

جنس و متریال ساخت این تشک روی آب بالش دار از PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریالی مقاوم در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب محسوب می شود. این نوع جنس بدنه که در تولید انواع تشک بادی روی آب به کار برده شده دارای وزن سبک و انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر می باشد تا در نتیجه در مسافرت ها با کمترین جایگیری قابل حمل باشد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1.3 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید تشک بادی استخری بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۸۸ سانتی متر
عرض
۷۱ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای بالش بادی سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...