تشک بادی روی آب

تشک بادی استخری اینتکس مدل 59895

از {{model.count}}

intex 59895 pool inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخری اینتکس مدل حفره دار از مقرون به صرفه ترین تشک بادی روی آب جهت تفریحات آبی در فصول گرما مناسب سنین بزرگسالان و عرضه شده در نمایندگی اینتکس. دارای دارای محل قرار گیری بطری و اشیای کوچک و یک حفره برای استفاده کودکان.

تشک بادی استخری اینتکس مدل 59895 از متفاوت ترین تشک بادی روی آب تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که در میان مدل های ساده ، سبک و مقرون به صرفه قرار می گیرد به همین دلیل از فروش خوبی برخوردار هستند. یکی از مهمترین طراحی های صورت گرفته در ساختار بدنه ، طراحی حفره ای در سطح رویه تشک بوده تا علاوه بر رعایت مواج بودن محلی برای قرار دادن بطری آب و یا وسیله های کوچک و کاربردی را نیز فراهم سازد. ساختار حفره ای در چند مدل دیگر از سری تشک بادی روی آب به کار برده شده زیرا این ویژگی خود تاثیر بسزایی در جلوگیری از لیز خوردن و ایجاد سطح لغزنده خواهد داشت. قسمت فوقانی نیز به صورت حفره دار طراحی شده تا محلی برای قرار دادن کودکان زیر 3 سال جهت شناور ماندن روی آب ایجاد کند. گفتنی است که این محصول در چند رنگبندی مختلف تولید شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد.

تشک بادی استخری اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 188 سانتی متر ، عرض: 71 سانتی متر) بوده از همین رو تا مقدار 100 کیلوگرم وزن را تحمل خواهد کرد. این محصول ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش وینیل مات و شفاف بوده که از روکش شفاف برای سطح نشیمنگاه استفاده شده است تا جلوه زیبایی به این تشک استخری ببخشد. این نوع متریال که انعطاف پذیری بالایی داشته به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شده بوده و در صورت آسیب های عمدی وارد شده به راحتی قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود. این نوع متریال با وجود سبک بودن مقاومت خوبی در برابر دما و فشار آب داشته و نور آفتاب نیز در زمان استفاده آسیبی به آن وارد نخواهد کرد. جهت خرید تشک بادی استخری اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال شود.

طول
188 سانتی متر
عرض
71 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1.05 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه حفره دار
دارای فضایی برای قرار دادن بطری
دارای حفره فوقانی برای استفاده کودکان
دارای رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...