تشک بادی روی آب

تشک بادی استخری اینتکس طرح قو مدل 56287

از {{model.count}}

intex 56287 Swan big floatable air mattress

تعداد
نوع
2,250,000
2,030,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخری اینتکس با طرح قو مدل بزرگ از سری تشک بادی روی آب قو بوده که برای سنین بزرگسال جهت تفریحات آبی در آب های کم عمق با دو دستگیره پلاستیکیمتصل به بدنه توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است.

تشک بادی استخری اینتکس با طرح قو در واقع مدل بزرگ از سری تشک بادی روی آب طرح قو اینتکس محسوب شده که جهت تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها برای سنین بزرگسال عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی مانند مدل کوچکتر خود بوده و تنها تفاوت با مدل کوچکتر خود در ابعاد و تحمل وزن خواهد بود. نوع طراحی بدنه به گونه ای بوده که از باله های بادی نیز برخوردار بوده و با طراحی مواج در قسمت کف از لیز خوردن افراد به خوبی جلوگیری خواهد کرد. البته جهت تعادل بیشتر نیز دو دستگیره پلاستیکی روی بدنه اصلی متصل شده که برای سنین کودکان می تواند کاربرد داشته باشد.

نوع کاربری این محصول مانند مدل های فلامینگو ، لاما ، یونیکورن و ... بوده با این تفاوت که تنها نوع ساختار و طراحی آنها با هم متفاوت می باشد. ابعاد این محصول در حالت باد شده برای با (طول: 194 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 147 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر به صورت همزمان خواهد بود. این ابعاد در حالت جمع شده بسیار کمتر بوده از همین رو به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. با توجه به این ابعاد و نوع متریال در نظر گرفته شده تحمل وزن در این تشک بادی اینتکس برابر با 120 کیلوگرم بوده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت مقاومت این کالا راحت تر کرده است.

جنس بدنه و متریال در نظر گرفته شده از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که بهترین نوع متریال برای این محصولات می باشد. متریالی که در تمامی انواع شناور بادی و تشک روی آب به کار برده شده زیرا دارای انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم .و اندازه های کوچکتر می باشد. این نوع جنس بدنه در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد بنابراین گزینه مناسبی برای تفریحات آبی در فصول گرما خواهد بود. همچنین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه می توان با استفاده از بسته تعمیرات محصولات بادی اقدام به ترمیم و استفاده مجدد از این کالا کرد.

جهت راه اندازی و باد زدن به این تشک روی آب قو بزرگسال می توان از انواع پمپ باد محصولات بادی استفاده کنید. برای این کار کافیست با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد متناسب با آن را متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای خرید تشک بادی روی آب طرح قو بزرگ اینتکس می توان به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
194 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
147 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
وزن
4.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...