تخت بادی

تخت خواب بادی 2 نفره پشتی دار بست وی مدل 67923

از {{model.count}}

bestway 67923 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی 2 نفره پشتی دار بست وی یکی از پر طرفدار ترین تخت بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده در منزل عرضه شده است. این محصول دارای تکیه گاه بادشو متصل به بدنه بوده و از رویه مواج و ضد تعریق برخوردار است از همین رو نه تنها برای خواب بلکه برای تماشای تلویزیون و مطالعه نیز کاربرد خواهد داشت.

تخت خواب بادی 2 نفره پشتی دار بست وی یکی از راحت ترین و متفاوت ترین تخت بادی دو نفره عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استراحت های طولانی مدت و خواب در منزل تولید شده است. این محصول به دلیل کیفیت ساخت و راحتی بالای خود می تواند جایگزین مقرون به صرفه ای برای انواع تخت خواب فلزی و چوبی باشد. طراحی و ساختار رویه این تخت به صورت مواج عرضی بوده به همین دلیل با پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا به خوبی از تعریق بالای افراد جلوگیری خواهد کرد. مهمترین قسمت بدنه ساختار فایبرتک داخلی بوده که باعث ایجاد ثبات بالایی در سطح رویه تخت خواب بادی بست وی شده است از همین رو در زمان خواب مانع از فرو رفتن این قسمت از بدنه خواهد شد. علاوه بر این وجود یک تکیه گاه یا پشتی بادشو متصل به بدنه نیز می تواند در راحتی افراد مصرف کننده بخصوص در زمان تماشای تلویزیون و مطالعه موثر باشد.

ابعاد باد شده تخت خواب بادی تکیه گاه دار برابر با (طول: 226 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر تا تکیه گاه) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده 2 نفر در سنین بزرگسال می باشد. با توجه به ظرفیت، تحمل وزن این محصول به 273 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده توان بالای متریال و ساختار بدنه تخت می باشد. این محصول روی بدنه خود یک پمپ باد برقی دوکاره داشته که عمل مکش باد را نیز انجام می دهد بنابراین وزن کلی آن به 11.5 کیلوگرم می رسد. البته برای این تخت یک ساک حمل نیز در نظر گرفته شده تا موجب حمل و جا به جایی راحت تر آن شود.

جنس و متریال بدنه این محصول از پلاستیک PVC وینیل بوده و از روکش جیر برای سطح ویه تخت و رویه تکیه گاه استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این متریال ساختار دو لایه و مقاومی داشته و به راحتی قابل شستشو (نظافت دستی) خواهد بود. انعطاف بالای جنس بدنه نیز موجب جمع شدن آن در ابعاد کوچکتر شده بنابراین در مسافرت ها نیز قابل حمل و استفاده خواهد بود. برای خرید تخت خواب بادی 2 نفره پشتی دار بست وی می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

تخت خواب بادی 2 نفره پشتی دار بست وی یکی از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که دارای ویژگی های منحصربفرد نسبت به دیگر محصولات بادی می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن ها خواهیم پرداخت.


  • طراحی و ساخت

طراحی این تخت بادی دو نفره bestway یکی از بروزترین طراحی های صورت گرفته در محصولات بادی می باشد. در قسمت بالایی این تخت خواب بادی تاج قرار داده شده است تا علاوه بر بخشیدن زیبایی، بعنوان نگه دارنده بالش شما نیز عمل کند. طراحی رویه این تخت خواب بادی نیز بصورت لایه های عرضی بوده و می تواند راحتی محصول را دوچندان کرده و استراحت لذت بخشی را به شما ببخشد. بر روی قسمت پایینی این محصول نیز پمپ باد برقی توکار تعبیه شده است که به کمک آن می توانید محصول را باد و یا تخلیه کنید. 


تخت بادی دو نفره


  • جنس بدنه و ویژگی ها

بدنه این تخت خواب بادی دو نفره از پی وی سی وینیل تشکیل شده است و از استحکام و مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن بالا برخوردار می باشد. بخش های رویه این تخت بادی از پی وی سی وینیل به همراه روکش جیر تشکیل شده است تا علاوه بر مقاومت دوچندان، خاصیت ضدتعریقی نیز به تخت ببخشد و بتوانید ساعات طولانی از این محصول استفاده نمایید. بخش های کناری و کف محصول نیز دارای متریال وینیل بوده و بطور کامل در برابر برخورد آب و رطوبت مقاوم می باشند. همچنین اختلاف ارتفاع کف و لبه های این تخت بادی باعث شده اند تا در هنگام استفاده از محصول کمترین تکان و جابجایی تخت را احساس کنید. 


  • ابعاد و تحمل وزن تخت بادی

تخت بادی 2 نفره بست وی دارای ابعاد متفاوتی با سایر تخت های بادی این شرکت می باشد و دارای طول بیشتری می باشد که این ویژگی به سبب تاج تعبیه شده برای محصول ایجاد شده است. طول این تخت بادی برابر با ۲۲۶ سانتی متر، عرض ۱۵۲ سانتی متر و ارتفاع ۸۴ سانتی متر می باشد. البته این ارتفاع تا بالاترین قسمت تخت بوده و ارتفاع مفید تخت خواب بدون احتساب تاج حدودا ۴۵ سانتی متر می باشد. تحمل وزن ۲۷۳ کیلوگرمی محصول نیز یکی از ویژگی ههای آن بشمار می رود که به شما امکان استفاده بدون نگرانی بابت بروز مشکل را خواهد داد. وزن این کالا ۱۱.۵ کیلوگرم بوده که به نسبت سایر تخت خواب بادی کمی بیشتر بوده و این افزایش وزن نیز بدلیل وجود تاج می باشد. البته بهرحال این کالا پرتابل بوده و می توانید از آن در مسافرت ها و یا بعنوان تخت خواب مهمان نیز استفاده کنید.


  • جمع بندی

تخت بادی دو نفره بست وی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل و رویه دولایه و همچنین تاج در قسمت بالایی محصول بوده و می تواند یک محصول با کیفیت و زیبا در اختیار شما قرار دهد. تحمل وزن بالا و پمپ باد برقی دوکاره نیز از ویژگی های این کالا به شمار می روند.

طول
۲۲۶ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۸۴ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۱۱.۵ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای ساک حمل
پمپ باد برقی دوکاره
دارای تکیه گاه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...