تخت بادی

تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس مدل 64159

از {{model.count}}

intex 64159 queen air bed

تعداد
نوع
3,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس مدل 64159 یکی از تخت بادی های با کیفیت و بسیار زیبای intex می باشد که دارای پمپ باد USB نیز است. این محصول تولید شده از وینیل بوده و از تکنولوژی فایبرتک برخوردار می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس مدل 64159 از سری محصولات سال 2023 شرکت اینتکس می باشد که به تازگی معرفی شده است. این تخت بادی دارای ظرفیت دو نفره بوده و دارای طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد. رنگ بدنه این محصول به رنگ آبی و فرم آن همانند سایر تخت خواب ها به شکل مستطیل است. از این محصول می توان درون اتاق خواب، محل کار، خانه های دانشجویی و ... استفاده نمود. همچنین به دلیل راحتی در حمل نقل می توان آن را در مسافرت ها نیز با خود به همراه داشت و درون ویلا و یا چادر مسافرتی از آن بهره مند شد.

این تخت بادی ارزان یکی از شاهکار های شرکت اینتکس می باشد. چرا که از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار بوده و دارای پمپی می باشد که این پمپ هم به صورت دستی قابل راه اندازی است و هم به صورت USB کار می کند که به افراد این امکان را می دهد تا با متصل کردن آن به یک پاور بانک، تخت خواب خود را بدون هدر دادن برق، راه اندازی و آماده استفاده بنمایند. این محصول دارای ساختار طبی بوده و از تکنولوژی FiberTech پیروی می کند. این قابلیت ها سبب طبی شدن تخت بادی 2 نفره شده است. این آپشن باعث می شود تا درد های عضلانی افراد بیمار کاهش پیدا کرده و به رفع بیماری هایی نظیر کمر درد و پا درد خاتمه ببخشد.

جنس بدنه این محصول تولید شده از وینیل می باشد. سطح آن دارای یک روکش مخمل بوده و به صورت مواج طراحی گردیده است. این شیار های موجود بر روی تخت، باعث می شود تا با جریان یافتن هوا، از عرق کردن بدن به هنگام خواب و استراحت جلوگیری بنماید. شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در فروشگاه تخت بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.


تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس با بدنه دو رنگ، یکی از جدید ترین و مناسب ترین تخت بادی از نظر کیفیت و قیمت بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در مدل یک نفره نیز تولید شده که تنها تفاوت میان آنها در ابعاد و تحمل وزن خواهد بود. تخت خوابی که به عنوان محصولی برای استراحت های سطحی و خواب در منزل، ویلا و باغ مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل داشتن حجم و وزن کم در حالت جمع شده، قابلیت حمل و راه اندازی سریع بهترین گزینه برای حمل و استفاده در مکان های مختلف خواهد بود. در ادامه مطلب جهت آشنایی بیشتر با این تخت خواب بادی اینتکس به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت...

تخت خواب بادی اینتکس 2 نفره

طراحی و ساخت تخت خواب بادی

طراحی و ساختار بدنه اصلی همچون مدل یک نفره خود به صورت مستطیلی بوده و دارای رویه مواج می باشد به همین دلیل با پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا به منظور کاهش تعریق، محلی راحت برای خواب ایجاد خواهد کرد. نقطه اصلی طراحی و ساختار بدنه، استفاده از تکنولوژی فایبرتک در داخل بدنه اصلی بوده که باعث ایجاد ثبات بالا در قسمت رویه خواهد شد در نتجیه از فرو رفتن این قسمت جلوگیری خواهد کرد. تکنولوژی فایبرتک فشار های ناشی از وزن افراد و فشار باد را به راحتی دفع خواهد کرد. روی دیواره افقی بدنه اصلی نیز یک پمپ باد برقی دو کاره تعبیه شده که هم عمل پمپاژ و هم عمل مکش باد را به راحتی انجام می دهد.

جنس و متریال تخت خواب بادی

جنس و متریال اصلی تخت خواب بادی دو نفره اینتکس از پلاستیک PVC با دوام بوده که دارای ساختار دو لایه و ضخیم می باشد. این متریال در قسمت کف و دیواره ها از روکش وینیل و برای سطح رویه از روکش جیر استفاده می کند تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. از ویژگی های مهم در نوع جنس بدنه می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن، وزن سبک و انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر اشاره کرد. دقت داشته باشید که پمپ باد این محصول، تخت مورد نظر را به اندازه استاندارد باد کرده و نیازی به باد زدن مجزا توسط پمپ های دستی نخواهد بود. از طرفی با جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه باعث افزایش طول عمر آن خواهد شد.

تخت خواب بادی 2 نفره

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی

ابعاد باد شده و راه اندازی شده تخت خواب بادی خانگی اینتکس برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 36 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 273 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. با توجه به ابعاد و مقدار تحمل وزن می توانید از این تخت برای دو نفر در سنین بزرگسال و با وزن بالا استفاده نمایید. وزن بسته بندی این محصول برابر با 5.9 کیلوگرم بوده که با توجه به در نظر گرفتن یک ساک حمل مخصوص به راحتی قابل حمل خواهد بود.

در پایان...

تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس با بدنه دو رنگ، از جدید ترین تخت بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به منظور ایجاد فضایی راحت برای خواب توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این محصول در واقع تخت خوابی سبک و قابل حمل با قابلیت راه اندازی و جمع شدن سریع بوده به همین دلیل امکان استفاده در مکان های مختلف را فراهم می سازد. برای خرید تخت خواب بادی دو نفره اینتکس می توانید به روش تلفنی و یا آنلاین اقدام کنید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۶ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
5.9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
پمپ USB
رویه ضد تعریق
کف ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...