تخت بادی

تخت خواب بادی 1 نفره دوقلو اینتکس مدل 64444

از {{model.count}}

intex 64444 twin 1 person airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی 1 نفره دوقلو اینتکس از راحت ترین تخت بادی تولید شده توسط این شرکت با ساختار بدنه دوتکه بوده که به هم متصل می باشند. این محصول همانند دیگر مدل های مشابه جدید از ساختار فایبرتک در داخل بدنه بهره مند بوده و رویه ای با ثبات و ضد تعریق دارد. از ویژگی های خوب در این تخت خواب بادی می توان به پمپ باد برقی دو کاره و داشتن یک ساک حمل مخصوص اشاره کرد. برای خرید تخت خواب بادی دوقلو تک نفره می توانید به نمایندگی اینتکس به دو روش اینترنتی و یا تلفنی مراجعه کنید.

تخت خواب بادی 1 نفره دوقلو محصولی از شرکت اینتکس با طراحی بدنه متفاوت نسبت به بسیاری از انواع تخت خواب بادی که دارای مدل دو نفره نیز می باشد. این محصول برای استفاده در منزل به منظور خواب و استراحت های طولانی مدت تولید شده و جایگزینی مقرون به صرفه برای انواع تخت خواب فلزی و چوبی محسوب می شود. مهمترین ویژگی این تخت بادی یک نفره اینتکس، ساختار فایبرتک یا الیاف دار داخل بدنه اصلی بوده که استحکام این کالا را افزایش داده است. این نوع تکنولوژی به کار رفته باعث ایحاد ثبات بالا در قسمت رویه شده از همین رو در زمان خواب احساس فرو رفتگی را نخواهید داشت. قسمت فوقانی تخت ارتفاع کوتاه ترین نسبت به قسمت پایین داشته اما به هم متصل هستند. پمپ باد برقی این محصول نیز به دیواره قسمت پایین متصل بوده که ابتدا لایه زیر و سپس لایه رویه را باد می کند. گفتنی است که پمپ باد تعبیه شده عمل مکش باد را با قدرت پمپاژ انجام می دهد.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC با روکش جیر در قسمت رویه و دیواره ها بوده و از روکش وینیل نیز تنها برای کف تخت خواب بادی اینتکس استفاده شده است تا بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کند. این متریال در کنار ضخامت بالای خود انعطاف پذیری بسیار خوبی داشته تا در ابعاد کوچکتری جمع شده و توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی حمل و جا به جا شود. طراحی مواج رویه در کنار روکش جیر استفاده شده باعث شده اند تا این محصول را به یک تخت خواب بادی ضد تعریق تبدیل کنند. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 136 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. این مقدار تحمل وزن کاملا بسته به مقدار باد بدنه کمی تغییر خواهد کرد بنابراین هر چقدر باد تخت را افزایش دهید به دلیل فشار روی درز ها از مقدار تحمل وزن کاسته خواهد شد. برای خرید تخت خواب بادی 1 نفره دوقلو اینتکس کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
8.3 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
ساختار داخلی فایبرتک
دارای پمپ باد دوکاره (پمپاژ و مکش هوا)
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...