تخت بادی

تخت خواب بادی 1 نفره بست وی مدل 67723

از {{model.count}}

bestway 67723 one person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی 1 نفره بست وی به همراه بالش بادی سرخود، یکی از مقرون به صرفه ترین تخت خواب بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس محسوب شده که از یک پمپ باد برقی دو کاره روی بدنه خود بهره می برد. این محصول دارای رویه مواج و ضد تعریق بوده و به دلیل تحمل وزن بالای خود برای افراد سنگین وزن نیز قابل استفاده خواهد بود.

تخت خواب بادی 1 نفره بست وی مدل بالش دار، یکی از راحت ترین و مناسب ترین گزینه برای خواب و استراحت های طولانی مدت در منزل، سفر و همچنین محل کار بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. تخت بادی یک نفره بست وی مدل دو نفره نیز داشته که تنها از نظر ابعاد و تحمل وزن با هم متفاوت هستند. ابعاد تخت خواب بادی بالش دار بست وی برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر، ارتفاع: 36 سانتی متر) بوده و تا 136 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل می کند. این ابعاد و تحمل وزن امکان استفاده برای افراد سنگین وزن را به راحتی فراهم می سازد. روی بدنه اصلی یک پمپ باد برقی دو کاره تعبیه شده که عمل مکش هوا را نیز انجام می دهد. این محصول دارای وزن بسته بندی 4.5 کیلوگرمی بوده و توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی قابل حمل می باشد.

جنس و متریال ساخت تخت خواب بادی بزرگسال بست وی از پلاستیک PVC وینیل با روکش جیر در قسمت رویه بوده که ساختار دو لایه را ایجاد کرده است. این متریال انعطاف بالایی داشته تا در ابعاد کوچکی جمع شود. دقت داشته باشید که در صورت عدم برخورد شی تیز به بدنه، تخت خواب شما تا سال ها طول عمر خواهد داشت. البته با توجه به قابلیت تعمیر خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن محصول خود راحت خواهد بود. گفتنی است که به دلیل طراحی مواج در سطح رویه و به کار بردن روکش جیر، خصوصیت ضد تعریق بودن را برای این کالا فراهم ساخته و از طرفی وجود یک بالش بادی سرخود محلی راحت برای خواب ایجاد کرده تا در نهایت جایگزین مقرون به صرفه ای برای انواع تخت خواب فلزی و چوبی باشد. برای خرید تخت خواب بادی 1 نفره بست وی می توانید سفارش خود را به روش تلفنی و یا آنلاین در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.


تخت خواب بادی 1 نفره بست وی یکی از مقرون به صرفه ترین و ساده ترین تخت بادی سبک تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت خواب و استراحت در منزل، ویلا، باغ و محل کار عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت مناسبی نسبت به قیمت خود بوده و می تواند گزینه قابل حمل و به صرفه ای برای استراحت های روزمره باشد. این تخت بادی بست وی دارای مدل دو نفره نیز بوده تا بر اساس نیاز خود بازه انتخاب بین دو ظرفیت متفاوت را داشته باشید. در ادامه مطلب به بررسی ساخت و تولید این محصول خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم را قبل از خرید داشته باشید...

تخت بادی 1 نفره بست وی

طراحی و ساخت تخت خواب بادی

همانطور که در تصاویر این کالا قابل مشاهده بوده طراحی این تخت مشابه با مدل دو نفره خود به شکل دو رنگ می باشد و هیچ رنگبندی دیگری از این کالا تولید نشده است. طراحی رویه به صورت مواج و موازی شکل بوده و در قسمت فوقانی یک بالش بادی متصل به بدنه اصلی تعبیه شده است تا نیازی به استفاده از بالش های مجزا نباشد. مواج بودن سطح رویه باعث می شود تا اعضای بدن افراد را به خوبی پوشش داده و در نهایت با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان شود. برای راه اندازی این تخت خواب بادی بالش دار بست وی می توانید از پمپ باد برقی متصل به دیواره این محصول استفاده کنید. این پمپ باد با برق شهری کار کرده و علاوه بر پمپاژ هوا با قدرت بالا عمل مکش باد را نیز انجام می دهد. هنگام باد کردن تخت قسمت بالش بادی نیز به صورت خودکار شکل خواهد گرفت.

پمپ تخت بادی بست وی

جنس و متریال تخت خواب بادی

جنس و متریال تولید تخت خواب بادی قابل حمل بست وی از پلاستیک PVC با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که از روکش جیر برای سطح رویه و از وینیل نیز برای دیواره ها و قسمت کف استفاده شده است تا ساختار 2 لایه را ایجاد کند. این متریال به راحتی قابل تمیز شدن و شستشو دستی بوده و به دلیل انعطاف پذیری بالای خود در ابعاد کوچکتری جمع می شود در نتجیه توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. خصوصیت دیگر این نوع جنس بدنه قابلیت تعمیر آن بوده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت کرده است.

کیف حمل تخت بادی

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی

تخت خواب بادی یک نفره بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر، ارتفاع: 36 سانتی متر) بوده و تا مقدار 136 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. این تخت با داشتن چنین ابعاد و تحمل وزنی می تواند برای افراد سنگین وزن نیز با خیالی آسوده استفاده شود. دقت داشته باشید که در صورت باد زدن تخت با انواع پمپ باد دستی جهت سفت تر کردن آن، به دلیل فشار روی درز ها و لایه های داخلی از مقدار تحمل وزن کاسته خواهد شد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 4.5 کیلوگرمی عرضه می شود.

جعبه تخت بادی بست وی

در پایان...

تخت خواب بادی بست وی مدل بالش دار، یکی از مناسب ترین و سبک ترین تخت بادی تولید شده برای استراحت های روزمره در منزل و سفر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول با داشتن ارتفاع 36 سانتی متری در میان کم ارتفاع ترین تخت بادی قرار گرفته از همین رو کاربردی مانند یک تشک بادی خواهد داشت. برای خرید تخت خواب بادی بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی اقدام کنید.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۹۷ سانتی متر
ارتفاع
۳۶ سانتی متر
تحمل وزن
۱۳۶ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۴.۵ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
وزن کم
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...