تخت بادی

تخت خواب بادی یک نفره بست وی مدل 69048

از {{model.count}}

bestway 69048 one person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی یک نفره بست وی یکی از با کیفیت ترین تخت بادی فایبرتک عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که از رویه مواج و ضد تعریق با خاصیت طبی بهره می برد. این محصول جایگزینی مقرون به صرفه برای انواع تخت خواب فلزی و چوبی محسوب شده و دارای پمپ باد برقی با قابلیت مکش هوا می باشد.

تخت خواب بادی یک نفره بست وی با ساختار داخلی فایبرتک یکی از با کیفیت ترین تخت بادی خانگی عرضه شده توسط برند بست وی بوده که جهت خواب و استراحت های طولانی مدت در منزل تولید شده است. این محصول دارای ساختاری مشابه با تخت خواب فلزی و چوبی بوده و به دلیل استفاده از تکنولوژی فایبرتک در داخل بدنه باعث جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه می شود از همین رو خاصیت طبی بودن را برای افراد فراهم می سازد. طراحی رویه به صورت مواج بوده تا با عبور جریان هوا هنگام استفاده مانع از تعریق بالای افراد شود. از ویژگی های دیگر این تخت بادی طبی بزرگسال می توان به پمپ باد برقی دو کاره تعبیه شده در دیواره افقی بدنه اشاره نمود.

جنس و متریال ساخت تخت خواب بادی 1 نفره بست وی از پلاستیک PVC وینیل با روکش جیر در قسمت رویه بوده تا بدنه ای با ضخامت مناسب و مقاوم در برابر آب و نور آفتاب ایجاد کند. این متریال به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکی جمع شده و با توجه به وزن بسته بندی 6.2 کیلوگرمی خود و داشتن ساک حمل مخصوص به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. ابعاد باد شده این تخت خواب بادی ضد تعریق برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده و تا 136 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل می کند. برای خرید تخت خواب بادی یک نفره بست وی می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.


تخت خواب بادی یک نفره بست وی مدل کامفورت، یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین تخت بادی 1 نفره تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای خواب و استراحت های طولانی مدت در منزل، ویلا و حتی محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. تخت خواب بادی امروزه یکی از پر کاربرد ترین محصولات بادشو در زمینه استراحت و خواب بوده و با توجه به کیفیت مناسب خود، داشتن قابلیت حمل و راه اندازی سریع و همچنین قیمت مناسب خود، جایگزین بسیار خوبی برای انواع تخت خواب فلزی و چوبی خواهد بود. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت این محصول خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای مصرف کنندگان قبل از خرید باشد...

تخت بادی طبی اینتکس

طراحی و ساخت تخت خواب بادی

طراحی و ساختار ظاهری بدنه اصلی به صورت مستطیلی بوده که از رویه مواج و مشبک برخوردار است به همین دلیل نه تنها اعضای بدن را در زمان استفاده به خوبی پوشش داده بلکه با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد خواهد شد. مهمترین قسمت بدنه ساختار فایبرتک در فضای داخلی بوده که استحکام بالایی به این تختخواب بادی بخشیده است. تکنولوژی فایبرتک فشار های ناشی از وزن افراد و باد زیاد را تحمل کرده و مانع از فرو رفتن سطح رویه در زمان خواب خواهد شد بنابراین خاصیت طبی و کامفورت بودن را برای این کالا ایجاد کرده تا در نتیجه استفاده از آن نه تنها برای افراد عادی بلکه برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز مفید باشد. جهت راه اندازی این تخت یک پمپ باد برقی دوکاره روی دیواره بدنه اصلی تعبیه شده که با برق شهری کار می کند. پمپ بادی که عمل پمپاژ و مکش هوا را در کوتاه ترین زمان و به صورت استاندارد انجام می دهد.

پمپ برقی تخت طبی اینتکس

جنس و متریال تخت خواب بادی

جنس و متریال تخت خواب بادی طبی بست وی از پلاستیک PVC با دوام بوده که از روکش جیر برای رویه و از روکش وینیل برای دیواره ها استفاده شده است از همین رو ساختار دو لایه با ضخامت مناسب ایجاد کرده است. این متریال که در بسیاری از انواع تخت خواب بادی قابل حمل استفاده شده در برابر آب مقاوم بوده و به راحتی قابل پاک سازی و شستشو به صورت دستی خواهد بود. از خصوصیت های مهم در این نوع جنس بدنه می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و قابلیت تعمیر و استفاده مجدد اشاره کرد تا خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن این محصول راحت باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی

تخت خواب بادی ضد تعریق بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که می تواند برای سنین بزرگسال مناسب باشد. گرچه این ابعاد در حالت جمع شده بسیار کاهش یافته تا در نهایت توسط ساک حمل مخصوص خود در هر مکانی به سادگی حمل شود. تحمل وزن در این تخت بادی با توجه به ظرفیت و نوع متریال بدنه به 136 کیلوگرم می رسد از همین رو نگرانی بابت استفاده برای افراد سنگین وزن نخواهد بود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 6.2 کیلوگرم عرضه می شود.

بسته بندی تخت بادی اینتکس

در پایان...

تخت خواب بادی 1 نفره بست وی یکی از مناسب ترین تخت بادی برای خواب و استراحت های طولانی مدت در فضای باز و بسته بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول وزن و حجم قابل قبولی داشته که توسط پمپ باد برقی خود در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی می شود. برای خرید تخت خواب بادی بست وی می توانید به روش تلفنی و یا آنلاین اقدام کنید.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۹۷ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
تحمل وزن
۱۳۶ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۶.۲ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای ساک حمل
رویه ضد تعریق
پمپ باد دوکاره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...