تخت بادی

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس مدل 64425

از {{model.count}}

intex 64425 airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس با رویه مخمل یکی از تخت بادی های کمپانی intex می باشد که بدنه آن تولید شده از وینیل بوده و دارای یک روکش جیر است. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی گردیده است و از قابلیت ضد تعریق برخوردار می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را از این تخت بادی یک نفره مشاهده بفرمایید.

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس مدل 64425 یک تخت بادی با رویه طبی و مخمل می باشد که به تازگی توسط شرکت اینتکس تولید و در بازار جهانی محصولات بادی عرضه شده است. این محصول همانند دیگر تخت خواب ها دارای ساختار مستطیلی شکل بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ کرم می باشد. رنگ بدنه این محصول به گونه انتخاب شده است که قابل استفاده در هر منزل و با هر نوع دکوراسیونی می باشد و می تواند جلوه خاصی به محل استفاده آن بدهد و باعث زیبایی بیشتر محیط بشود. 

تخت بادی یک نفره اینتکس یک تخت خواب طبی بوده که مناسب برای استفاده تمامی افراد، مخصوصا افراد سالمند و افرادی که از بیماری ها و درد های عضلانی رنج می برند. چرا که با دارای بودن ساختار طبی باعث تسکین بخشیدن به درد های عضلانی آن ها شده و می تواند به روند درمان آن ها سرعت ببخشد. این محصول همانند دیگر تخت بادی های اینتکس از تکنولوژی FiberTech پیروی کرده و با دارا بودن این قابلیت مانع از فرو رفتگی تخت در هنگام قرار گرفتن بر روی آن می شود. همچنین سطح این محصول نیز به صورت مواج طراحی گردیده است که باعث ضد تعریق شدن تخت شده و در حین استراحت افراد بر روی آن از عرق کردن بدن آن ها جلوگیری می کند. بدنه ای که این محصول داشته در قسمت سطحی از وینیل با روکش مخمل تولید شده، قسمت دیواره آن از وینیل براق و قسمت کف تخت خواب بادی نیز از وینیل دو لایه. 

بر روی بدنه این محصول نیز یک عدد پمپ باد برقی به صورت متصل به بدنه قرار داده شده است که با وجود آن شما می توانید در کمترین زمان ممکن تخت بادی خود را راه اندازی نمایید. این پمپ باد دارای قابلیت مکش نیز می باشد و افراد این امکان را می دهد تا بتوانند در هنگام نیاز باد درون تخت بادی را تخلیه بنمایند. شما می توانید برای خرید تخت بادی و یا اطلاع از قیمت تخت بادی به وبسایت فروشگاه تخت بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه نموده و یا در صورت نیاز با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6.8 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای ساک حمل
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...