تخت بادی

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس مدل ۶۴۴۱۲

از {{model.count}}

Single inflatable bed Intex model 64412

تعداد
نوع
4,730,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس مدل ۶۴۴۱۲ یک تخت بادی مقاوم و یا کیفیت، ساخته شده توسط شرکت اینتکس intex می باشد که در زمینه تولید محصولات بادی شهرت زیادی داشته است و در توانسته است در سالیان اخیر توجه مشریان خود را به وسیله تولید محصولات بادی با کیفیت ساخت بالا جلب کنند. برای خرید این تخت خواب بادی می توانید با مراجعه به توضیحات اطلاعات بیشتری کسب نموده و یا با مشاورین فروش مستر اینتکس در تماس باشید.

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس یک محصول کارآمد با وزن کم و بسته بندی کوچک می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که نیاز به یک تخت بادی کوچک برای خود و استراحت های روزمره خود دارند که بتوانند به راحتی آن را جابجا نموده و یا حتی در سفرها از آن استفاده کنند. رویه مخمل ضد تعریق از نقاط قوت این محصول بشمار می رود و همچنین استفاده از مخمل دولایه در قسمت های کناری برای افزایش مقاومت محصول در برابر ضربه و فشار وزن بالا و همچنین پی وی سی دولایه ضدآب تعبیه شده در کف محصول خاصیت ضدآب بودن را به محصول بخشیده است. تحمل وزن ۱۳۶ کیلوگرمی این تخت بادی ۱ نفره نیز می تواند برای اکثریت افراد مناسب باشد که البته در شرایطی خاص می توان این تحمل وزن را کمی افزایش نیز داد که البته مستر اینتکس این امر را توصیه نمی کند.

در بسته بندی این محصول یک ساک حمل مخصوص برای تخت وجود دارد که جابجایی محصول را برای شما بسیار آسوده خواهد نمود. از دیگر کاربردهای این تخت یک نفره می توان به افرادی اشاره نمود که به تخت خواب های هتل ها حساسیت دارند که به کمک ابعاد کوچک و سرعت بالا در باد و تخلیه شدن این محصول، می تواند گزینه مناسبی برای راه اندازی این تخت بادی در هتل ها و یا سوئیت ها برای این دسته از عزیزان باشد. این تخت بادی تک نفره اینتکس دارای پمپ باد برقی متصل به بدنه می باشد که سبب راحتی در هنگام باد کردن و یا خالی کردن محصول شده است که به کمک این پمپ توانایی باد نمودن خودکار تخت بادی خود را در کمتر از ۳ دقیقه خواهید داشت.


تخت خواب بادی یک نفره اینتکس 64412 یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین تخت بادی 1 نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای سنین بزرگسال در منزل، ویلا و حتی محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. تخت خواب بادی محصول بادی بسیار کاربردی در زمینه استراحت و خواب محسوب شده که این مدل تولید شده در میان با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین آنها قرار می گیرد از همین رو در ادامه مطلب به بررسی و شرح بیشتر ویژگی های مهم آن خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای مصرف کنندگان قابل از خرید باشد...

تخت بادی 1 نفره

طراحی و ساختار بدنه تخت خواب بادی

طراحی و ساختار بدنه تخت بادی ارزان اینتکس به صورت مستطیلی بوده و همانند مدل دو نفره خود یعنی 64414 تولید شده است با این تفاوت که ابعاد و تحمل وزن آنها تنها فرق بین دو این مدل خواهد بود. مهمترین ویژگی در طراحی بدنه ساختار فایبرتک داخلی این محصول بوده که موجب افزایش استحکام این کالا شده است. تکنولوژی فایبرتک فشار های ناشی از وزن بالا و باد زیاد را تحمل کرده و باعث ایجاد رویه ای با ثبات بالا می شود تا در زمان استفاده از تخت مانع از فرو رفتن این قسمت از بدنه شود در نتیجه خاصیت طبی بودن را برای این تخت بادی بزرگسال به ارمغان آورده است. ویژگی دیگر این محصول در طراحی مواج قسمت رویه بوده که با پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا به خوبی مانع از تعریق بالای افراد خواهد شد.

جنس بدنه و متریال تخت خواب بادی

جنس بدنه اصلی و بیس آن از پلاستیک PVC وینیل بوده که از روکش جیر برای سطح رویه و دیواره ها و از روکش وینیل نیز برای قسمت کف استفاده شده است بنابراین بدنه ای ضخیم را ایجاد کرده اما با وجود ضخامت مناسب انعطاف بالایی نیز فراهم خواهد ساخت تا این تخت در حالت جمع شده ابعاد بسیار کمتری به خود بگیرد. قسمت های جیر این تخت توسط مواد های شوینده ای مانند شامپو فرش به راحتی قابل شستشو و پاک سازی می باشد در حالی که خاصیت ضد آب بودن را نیز خواهد داشت. از مهمترین ویژگی های این متریال می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد از همین رو خیال مصرف کنندگان را بابت یک بار مصرف نبودن این نوع محصول بادی راحت کرده است.

پمپ برقی تخت بادی اینتکس

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی

ابعاد باد شده و راه اندازی شده تخت بادی طبی 1 نفره اینتکس برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده تمامی سنین بخصوص بزرگسالان خواهد بود. با توجه به کیفیت متریال و ابعاد ذکر شده تحمل وزن این تخت به 136 کیلوگرم رسیده تا امکان استفاده برای افراد سنگین وزن را نیز فراهم سازد. روی دیواره افقی بدنه یک پمپ باد برقی دو کاره تعبیه شده که با برق شهری کار می کند. این پمپ باد علاوه بر انجام عمل پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد تا نیازی به تخلیه هوای دستی تخت خواب مورد نظر نباشد. این تخت در یک پکیج بسته بندی شده و وزن آن به 6 کیلوگرم می رسد. با توجه به داشتن ساک حمل حمل این تخت بسیار راحت تر خواهد شد.

ابعاد تخت خواب اینتکس

در پایان...

تخت بادی 1 نفره طبی و ضد تعریق اینتکس یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین تخت خواب بادی تولید شده بوده که به صورت اینترنتی، تلفنی و یا حضوری توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزین کردن انواع تخت خواب فلزی و چوبی بوده زیرا علاوه بر داشتن قابلیت حمل و راه اندازی ساده، قیمتی مقرون به صرفه نیز خواهد داشت.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
تحمل وزن
۱۳۶ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی و روکش جیر
جنس کناره
پی وی سی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۶ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
ساک حمل مخصوص
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...