تخت بادی

تخت خواب بادی کودک بست وی مدل 67714

از {{model.count}}

bestway 67714 baby inflatable bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی کودک بست وی مدل 67714 یک تخت بادی بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد که از سری محصولات بادی شرکت Bestway به شمار می رود. این تخت بادی ارزان به شکل یک اتوبوس طراحی شده است و بدنه آن نیز تولید شده از وینیل می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

تخت خواب بادی کودک بست وی مدل 67714 وسیله ای کاربردی و مناسب برای استفاده کودکان می باشد که توسط کمپانی Bestway یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات بادی در دنیا، تولید شده است. طراحی خاص و کیفیت بدنه بسیار عالی آن سبب شده است تا تمامی خریداران از آن رضایت داشته و به یکی از تخت خواب های پر فروش این شرکت به شمار رود. همانطور که در تصاویر پیداست این تخت کودک به شکل یک اتوبوس زردرنگ طراحی شده است که برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار است. از آن می توان درون اتاق خواب کودک استفاده نمود. طراحی زیبای آن باعث جلوه بخشیدن به محیط اتاق کودک نیز می گردد. این تخت که به طرح یک اتوبوس است در واقع دارای حفاظ هایی می باشد که در حین خواب، از افتادن کودک به خارج از تخت جلوگیری می کند.

جنس بدنه آن همانند دیگر محصولات این شرکت از وینیل تولید شده است. این متریال ترکیبی از پلاستیک و چند ماده دیگر بوده که از مقاومت و دوام بالایی برخوردار می باشد. سطح تخت خواب کودک به صورت مواج طراحی شده است. مواج بودن رویه تخت خواب سبب ضد تعریق شدن آن شده و از عرق کردن بدن کودک به هنگام خواب و استراحت جلوگیری می کند. ابعاد آن نیز تشکیل شده از طول: 160 سانتی متر، عرض: 84 سانتی متر و ارتفاع: 58 سانتی متر می باشد. وزن محصول نیز 3 کیلوگرم بوده که عمل حمل و جابجایی آن را بسیار آسان نموده است. شما همراهان عزیز می توانید از طریق سایت فروشگاه اینتکس، نسبت به خرید تخت بادی کودک و اطلاع از قیمت تخت بادی کودک اقدام نموده و یا برای دریافت مشاوره با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۶۰ سانتی متر
عرض
۸۴ سانتی متر
ارتفاع
۵۸ سانتی متر
تحمل وزن
۷۲ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۳ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
ضدحساسیت
رویه ضدتعریق
رویه جداشونده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...