تخت بادی

تخت خواب بادی کودک بست وی مدل 67712

از {{model.count}}

bestway 67712 baby air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی کودک تک نفره با طرح خرس از جدید ترین تخت بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که به وسیله نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای طراحی و رنگ کودک پسندانه ای بوده و از یک تشک داخلی با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی بهره می برد. این تشک رویه ضد تعریق داشته و دارای یک بالش بادی سرخود می باشد. این محصول می تواند برای کودکان 2 الی 6 سال جهت استفاده دائم در منزل بهترین گزینه باشد.

تخت خواب بادی کودک یک نفره بست وی با طرح خرس از شیک ترین تخت بادی کودک عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده سنین 2 الی 6 سال تولید شده است. تخت بادی جدید کودک بست وی در واقع دارای دو مدل (یونیکورن و خرس) بوده که هر دو با کیفیت ساخت یکسان و متریال مقاوم طراحی شده است از همین رو یک وسیله استراحتی و خواب دائمی برای فرزندان شما محسوب می شود. طراحی بدنه همانند مدل مشابه خود به گونه ای بوده که از یک تشک بادی مجزا در داخل خود بهره مند است از همین رو می توانید این تشک را به صورت مجزا راه اندازی و استفاده نمایید. طراحی و ساختار رویه این تخت خواب بادی خانگی کودک به صورت مواج و ضد تعریق بوده و یک بالش بادی متصل به بدنه دارد تا محلی بسیار راحت برای خواب و استراحت های طولانی مدت ایجاد کند.

تخت خواب بادی خانگی کودک ابعاد راه اندازی شده (طول: 188 سانتی متر، عرض: 109 سانتی متر، ارتفاع: 89 سانتی متر) داشته که تمام قسمت های بدنه را شامل می شود. این محصول با توجه به کیفیت ساخت و ابعاد خود تحمل وزن 72 کیلوگرمی داشته که نشان دهنده کیفیت ساخت بالای این تخت می باشد. بدنه اصلی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC بوده که از وزن سبک 3 کیلوگرمی برخوردار است.

این متریال در تمامی نقاط بیرونی دارای روکش وینیل و تنها در قسمت رویه، روکش جیر به منظور ایجاد سطحی نرم و راحت می باشد. با توجه به انعطاف بالای جنس بدنه، امکان جمع شدن آن در ابعاد 30 × 30 × 8.5 سانتی متر فراهم بوده از همین رو به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. برای خرید تخت خواب بادی کودک یک نفره بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.


تخت خواب بادی خرسی کودک بست وی، یکی از جدید ترین و متفاوت ترین تخت بادی تولید شده توسط شرکت بست وی برای استراحت و خواب کودکان بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. همانطور که می دانید تخت بادی یکی از پر فروش ترین و مهم ترین محصولات بادی محسوب شده زیرا با داشتن قابلیت هایی همچون امکان حمل و نقل آسان، حجم کم در حالت جمع شده، وزن سبک، راه اندازی سریع و قیمت بسیار مناسب نسبت به مدل های چوبی و فلزی به یکی از بهترین جایگزین انواع تخت غیر بادی شده است. شرکت بست وی نیز در این امر فعالیت بسیار خوبی داشته و تخت خواب بادی در مدل های متفاوتی برای بزرگسالان و کودکان تولید کرده است که هر کدام از طراحی های خاصی برخوردار می باشند. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این تخت خواب کودک خواهیم پرداخت تا آشنایی بیشتری قبل از خرید با این کالا داشته باشید...

تخت خواب بادی کودک

طراحی و ساخت تخت خواب بادی

همانطور که در تصاویر این محصول نیز قابل مشاهده بوده، طراحی ظاهری تخت بادی کودک و رنگ استفاده شده در آن مناسب سنین پایین بوده و تاثیر بسزایی در روحیه کودکان در زمان استراحت و خواب در این محصول خواهد گذاشت. مهمترین قسمت بدنه تکیه گاه آن بوده که محلی راحت برای بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون و مطالعه ایجاد کرده است. قسمت تکیه گاه توسط دریچه های مجزا راه اندازی می شود. ویژگی کاربردی دیگر در این تخت خواب بادی 1 نفره می توان به تشک داخلی مجزای آن اشاره کرد. این تشک به صورت جداگانه راه اندازی شده و هم در داخل بدنه اصلی و هم به صورت مجزا قابل استفاده خواهد بود. رویه این تشک مواج بوده تا با پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا مانع از تعریق بالا کودکان شود.

تخت خواب بادی خرسیتخت خواب بادی دو کاره

جنس بدنه تخت بادی کودک

جنس بدنه و متریال تخت خواب بادی

جنس بدنه و متریال ساخت تخت بادی یک نفره کودک از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که برای تمامی قسمت های بدنه به جز سطح رویه تشک داخلی از روکش وینیل استفاده شده است تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. استفاده از روکش جیر برای رویه تشک نیز محلی نرم و راحت جهت خواب ایجاد کرده که در بسیاری از تخت خواب بادی نیز این نوع روکش دیده می شود. از ویژگی های مهم در متریال تخت می توان به انعطاف بالای آن برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر جهت حمل راحت و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. دقت داشته باشید که هنگام استفاده روی سطوح سخت بهتر است از یک زیرانداز استفاده کرده و در نهایت از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه خودداری کنید.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی

ابعاد باد شده تخت خواب بادی کودک برابر با (طول: 188 سانتی متر، عرض: 109 سانتی متر، ارتفاع: 89 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 72 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد در نتیجه برای استفاده کودکان در سنین زیر 6 سال مناسب خواهد بود. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه بوده بنابراین ارتفاع اصلی لبه های تخت تا 15 سانتی متر خواهد بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن سبک 3 کیلوگرمی عرضه می شود.

در پایان...

تخت خواب بادی کودک بست وی با طرح خرس، یکی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین تخت بادی 1 نفره قابل حمل برای کودکان زیر 6 سال بوده که می تواند گزینه خوبی برای استراحت و خواب کودکان شما در منزل، ویلا و حتی فضای باز باشد. این کالا توسط کوچکترین پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی شده و در حالت جمع شده کمترین اشغال فضا را خواهد داشت. برای خرید تخت خواب بادی کودک بست وی می توانید به روش آنلاین، تلفنی و یا حضوری در نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
188 سانتی متر
عرض
109 سانتی متر
ارتفاع
89 سانتی متر
تحمل وزن
72 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
3 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
رویه جداشونده
برچسب تعمیرات
ضدحساسیت
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...