تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره فوم دار اینتکس مدل 64468

از {{model.count}}

intex 64468 two person airbed with foam

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره فوم دار اینتکس از راحت ترین تخت بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در منزل و ویلا برای استراحت های طولانی مدت و خواب تولید شده است. این محصول ساختار رویه ساده اما با یک لایه ضخیم از فوم داشته و از ساختار فایبرتک در داخل بدنه بهره مند می باشد به همین دلیل خاصیت طبی و درمانی را به این محصول بخشیده است. تخت بادی فوم دار اینتکس همانند بسیاری دیگر از مدل های عرضه شده دارای پمپ باد برقی متصل به بدنه و ساک حمل می باشد.

تخت خواب بادی فوم دار دو نفره از راحت ترین تخت بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به عنوان یکی از راحت ترین و مقرون به صرفه ترین جایزگزین انواع تخت خواب فلزی و چوبی عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه اصلی در نگاه کلی مشابه با دیگر مدل های تولید شده بوده اما از نظر طراحی رویه تفاوت هایی را دارد. طراحی صاف و بدون داشتن حالت مواج و مشبک از مهمترین تفاوت های این تخت خواب بادی با دیگر مدل های خود می باشد در عوض به جای طراحی مواج از یک لایه ضخیم فومی استفاده شده تا در نتیجه محلی بسیار نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این محصول علاوه بر ضد تعریق بودن قابلیت طبی و درمانی را نیز دارد. این ویژگی بیشتر به دلیل استفاده از ساختار فایبرتک در داخل بدنه بوده که باعث ایجاد ثبات بالا در سطح رویه می شود بنابراین هنگام خواب بدنه اصلی حالت فرو رفتگی به خود نخواهد گرفت. در دیواره افقی بدنه یک پمپ باد برقی دوکاره تعبیه شده که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام خواهد داد.

ابعاد راه اندازی شده این تخت بادی فوم دار برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده و با توجه به داشتن تحمل وزن 273 کیلوگرمی خود، خیال مصرف کنندگان سنگین وزن را راحت کرده است. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل بوده که از یک روکش جیر یا همان مخمل برای قسمت رویه استفاده شده است از همین رو راحتی افراد را در زمان استفاده دو چندان کرده است. این متریال در کنار داشتن ضخامت مناسب، انعطاف پذیری بسیار خوبی داشته تا در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن باشد. از ویژگی های دیگر جنس بدنه این محصول می توان به قابلیت شستشو آسان و تعمیر آن اشاره نمود. برای خرید تخت خواب بادی دو نفره فوم دار کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
ساختار رویه فوم دار و بسیار نرم
دارای خاصیت طبی و ضد تعریق
ساختار داخلی فایبرتک
دارای پمپ باد دوکاره (پمپاژ و مکش هوا)
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...