تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره تاجدار بست وی مدل 67620

از {{model.count}}

bestway 67620 two person inflatable bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره تاجدار بست وی مدل 67620 در نمایندگی فروش انواع تخت بادی، از محصولات با کیفیت و پرطرفدار برندهای intex و بست وی به همراه پمپ باد برقی دوکاره و رویه طبی، مناسب برای استفاده های طولانی مدت و استراحت در منزل و محل کار می باشد.

تخت خواب بادی دو نفره تاجدار بست وی مدل 67620 یکی از سری محصولات بادی بسیار با کیفیت و زیبای تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که در سال 2020 برای اولین بار تولید و روانه بازار شده است. این تخت خواب بادی قابل استفاده در منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی است. این محصول به دلیل کیفیت بدنه بسیار خوب و همینطور طراحی زیبا و جذاب آن، توانست تا توجه بسیاری را به خود جلب کرده و به یکی از محصولات پر فروش این شرکت تبدیل شود. تخت دو نفره بست وی همانند دیگر تخت خواب ها دارای فرم کلی مستطیلی شکل می باشد. در قسمتی از این تخت، یک عدد پشتی یا همان تاج تخت تعبیه شده است که به زیبایی محصول افزوده. این محصول نیز همچون دیگر محصولات بادی از وینیل تولید شده است.

وینیل در دنیا با نام دیگر PVC نیز شناخته می شود. این متریال ترکیبی از پلاستیک با چند مواد دیگر بوده که در نهایت متریالی با کیفیت و با دوام را پدید می آورد. از مزیت های این متریال می توان به دوام بالا و همینطور قابل تعمیر بودن ان اشاره نمود. تخت بادی دو نفره بست وی از تکنولوژی FiberTech برخوردار است. این تکنولوژی سبب طبی شدن تخت بادی شده و از فرو رفتگی بیش از حد آن در هنگام قرار گیری بر روی تخت جلوگیری می نماید. این محصول دارای رنگ طوسی است. دیواره و کف محصول از وینیل براق تولید گردیده است.

براق بودن این قسمت ها باعث می شود تا عمل تمیز کردن تخت به آسانی انجام شود. قسمت رویه این تخت نیز تولید شده از وینیل به همراه روکش مخمل است. سطح این تخت خواب به صورت مواج طراحی گردیده است. مواج بودن سطح این محصول سبب ضد تعریق شدن آن گردیده و باعث می شود تا از عرق کردن بدن به هنگام استراحت جلوگیری بنماید. شما می توانید برای خرید تخت بادی و یا اطلاع از قیمت تخت بادی به وبسایت مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۹۶ سانتی متر
ارتفاع
۸۰ سانتی متر
تحمل وزن
۳۳۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۱۳.۵ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضدتعریق
ساک حمل
پمپ باد برقی دوکاره
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...